klapvogn sælges står i odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. februar 2012

MissMaria

th skriver:

Ja det kan i godt og ja 500 ikk mindre da der allerede er en mere der har skrevet på den. Min adr er hestehøjvej 7. 5260 odense s hvad tid?

Troede vores søn var færdig med at kaste op - men desværre ikke... Vi vil stadigvæk meget gerne komme og kigge. Men kan du ikke sende dit telefonnummer - så skriver eller ringer jeg lige til dig i morgen, når vi ved hvordan vores søn har det! Ville jo gerne havde ham med ud og prøve den, ellers må min mor lige kigge efter ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

th

MissMaria skriver:

.

Troede vores søn var færdig med at kaste op - men desværre ikke... Vi vil stadigvæk meget gerne komme og kigge. Men kan du ikke sende dit telefonnummer - så skriver eller ringer jeg lige til dig i morgen, når vi ved hvordan vores søn har det! Ville jo gerne havde ham med ud og prøve den, ellers må min mor lige kigge efter ham.

Det er helt ok mit 40273088 ellers ser vi om det kan passe mandag vil gerne holde den til dig da du skrev først. Vi findes ud af det hilsen Pernille

Anmeld

11. februar 2012

MissMaria

th skriver:

Det er helt ok mit 40273088 ellers ser vi om det kan passe mandag vil gerne holde den til dig da du skrev først. Vi findes ud af det hilsen Pernille

Tak - jeg skriver lige til dig i morgen

Anmeld

14. februar 2012

MissMaria

th skriver:

Fik du den solgt

Anmeld

14. februar 2012

th

MissMaria skriver:

GåHa

Fik du den solgt

Har ikk solgt den endnu de kunne ikk finde ud af hvornår de kunne se den. Så den er stadig til salg

Anmeld

14. februar 2012

MissMaria

th skriver:

Har ikk solgt den endnu de kunne ikk finde ud af hvornår de kunne se den. Så den er stadig til salg

Hvis det er muligt vil vi gerne komme og se den på lørdag ?
For min kæreste arbejder til 18.00 til hverdag - også bliver det nok for sent..

Anmeld

15. februar 2012

th

MissMaria skriver:

Hvis det er muligt vil vi gerne komme og se den på lørdag ?
For min kæreste arbejder til 18.00 til hverdag - også bliver det nok for sent..

Det kan du godt. Vi er hjemme fra om morgen og til kl15 vi er også hjemme om aften men bliver det ikk sent for jeres barn.

Anmeld

15. februar 2012

MissMaria

th skriver:

Det kan du godt. Vi er hjemme fra om morgen og til kl15 vi er også hjemme om aften men bliver det ikk sent for jeres barn.

Jeg har stadig dit mobil nummer - men vi kommer inden kl 15 - sender lige en SMS når vi er på vej

Anmeld

19. februar 2012

th

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.