Kønsscanning 15+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

charlotteq

Så er jeg kommet hjem fra enkønsscanning damen der scannede var rigtig sød. Da hun kun var 80% sikker på kønnet idag, skal jeg komme igen om 1. Uge. Men det ser ud til vi skal have en lille dreng. Var ellers overbevist om det blev en pige. Men baby har det godt derinde, så hjerte og hørte hjerteLyd. Det var så fedt, med lyden. Lå og var lige ved At tude. Fik ikk hørt hjertelyd ved 1.Jordemoder besøg, så det var lidt fedt. 

Håber i alle har det godt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

charlotteq

Blev scannet igen i lørdags, og ingen tvivl det bliver en dreng.  

Så nu glæder jeg mig endnu mere til vi skal hente en masse baby ting hos min Svigerinde i weekenden. Så skal det bare blive den 14 marts så vi ka få md overstået. 

Anmeld

20. februar 2012

Kay

naii hvor dejligt

ihh jeg ville også gerne havde en køns scanning...

Anmeld

21. februar 2012

charlotteq

Kay skriver:

naii hvor dejligt

ihh jeg ville også gerne havde en køns scanning...

Ja, det er skønt  

Så må du da ha lavet sådan en scanning. Det er det hele vær. Ikke kun pga. Køn med os så man ved baby har det godt.  

Håber du har fået det bedre Kay. 

Anmeld

21. februar 2012

Kay

charlotteq skriver:

Ja, det er skønt  

Så må du da ha lavet sådan en scanning. Det er det hele vær. Ikke kun pga. Køn med os så man ved baby har det godt.  

Håber du har fået det bedre Kay. 

ville også rigtig gerne.... men kæresten sys det er spild af penge... når vi kan få det afvide til md. Men ihhh hvor jeg gerne ville vide det nu...

jo lidt bedre har jeg det... er begyndt til fys... og skal til samtale med chefen og lave en muligheds erklæring i dag...

Anmeld

21. februar 2012

charlotteq

Kay skriver:

ville også rigtig gerne.... men kæresten sys det er spild af penge... når vi kan få det afvide til md. Men ihhh hvor jeg gerne ville vide det nu...

jo lidt bedre har jeg det... er begyndt til fys... og skal til samtale med chefen og lave en muligheds erklæring i dag...

Sådan havde min mand det også, men sagde at det jo ikk var 100% sikkert vi fik det afvide til md. Hvis baby ikk lå rigtigt er det jo ikke noget de roder efter og så at det var "længe" siden vi havde set baby (19/1) fandt så et billigt sted med aut. Jordemoder, så gik han og tænkte på det nogen dage og kom så en dag og sagde at det var fint med ham, så jeg ku bare bestille tid. Men det var dem med md han tænkte mest over. 

Måske du skulle prøve den taktik hi hi. 

Håber det kan hjælpe hos fys og din leder er til at have med at gøre. 

Anmeld

21. februar 2012

Kay

charlotteq skriver:

Sådan havde min mand det også, men sagde at det jo ikk var 100% sikkert vi fik det afvide til md. Hvis baby ikk lå rigtigt er det jo ikke noget de roder efter og så at det var "længe" siden vi havde set baby (19/1) fandt så et billigt sted med aut. Jordemoder, så gik han og tænkte på det nogen dage og kom så en dag og sagde at det var fint med ham, så jeg ku bare bestille tid. Men det var dem med md han tænkte mest over. 

Måske du skulle prøve den taktik hi hi. 

Håber det kan hjælpe hos fys og din leder er til at have med at gøre. 

har prøvet... så siger han bare at vi kan tage en køns scanning efter md. hvis det er...

Anmeld

21. februar 2012

crille

Overvejede også en kønsscanning og selvom kæresten ikek syntes det var den bedste ide at bruge penge på, kan han vist godt se at jeg er utålmodig. Men syntes at se at eg først kunne få lavet den ca 14 dage før md og swå syntes jeg måske selv alligevel at jeg lige må se tiden an.

MEN, får vi det ikek at vide til md, så SKAL vi have en.. så er spørgsmålet bare hvor stor pakken skal være.. Hvad har i erfaringer med? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.