At finde tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan dælen gør jer med småbørn?? Vores sexliv kører meget langsomt efter fødslen. Primært er det min lyst! Når jeg endelig har lyst passer det ikke ift. babyen.. Hvad gør i så?

Fx lige nu har jeg SYGT meget lyst til min kæreste, men vores barn er begyndt at vågne fra lur og skal så ammes og underhodles. Er jo nok nødt til at vente til hun kommer i seng kl. 20, men det er jo ufedt, når jeg lige NU er vanvittigt tændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

anjamichell@gmail.com

baby skal vel ikk underholdes HELE tiden?? Ta'r baby ikk en lille lur af og til eller en hyggestund alene og bare hygger og "leger"?? Hvor gammel er baby??

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

baby skal vel ikk underholdes HELE tiden?? Ta'r baby ikk en lille lur af og til eller en hyggestund alene og bare hygger og "leger"?? Hvor gammel er baby??

Jo, men jeg mener når lysten melder sig NU, og baby skal bruge mor NU, så man er nødt til at vente..¨

4 mdr

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jo, men jeg mener når lysten melder sig NU, og baby skal bruge mor NU, så man er nødt til at vente..¨

4 mdr

er baby vågen 4½ time ad gangen??? så kan jeg godt forstå i ikke har tiden...

her blev hun puttet efter maks 2 timer og gør det stadigvæk(enkelte undtagelser en gang i mellem) og hun er 11 måneder....

så ville da putte før...

når men anyways...

jeg havde faktisk ikke rigtigt lysten før hun var en 7-8 måneder

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er baby vågen 4½ time ad gangen??? så kan jeg godt forstå i ikke har tiden...

her blev hun puttet efter maks 2 timer og gør det stadigvæk(enkelte undtagelser en gang i mellem) og hun er 11 måneder....

så ville da putte før...

når men anyways...

jeg havde faktisk ikke rigtigt lysten før hun var en 7-8 måneder

Øh nej, hvor skriver jeg det??? skriver hun er 4 måneder

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Øh nej, hvor skriver jeg det??? skriver hun er 4 måneder

nå jaja men du skrev hun var ved at vågne der halv 4 og så måtte i vente til hun skulle i seng kl 20

Anmeld

12. februar 2012

sandorff

kan i ikke nå lige at køre en hurtig en af inden hun vågner helt? det behøver jo ikke altid at tage flere halve timer....
wham-bang thank you mam

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

sandorff skriver:

kan i ikke nå lige at køre en hurtig en af inden hun vågner helt? det behøver jo ikke altid at tage flere halve timer....
wham-bang thank you mam

Hehe... "kører en hurtig en af..."  Også min tanke!

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nå jaja men du skrev hun var ved at vågne der halv 4 og så måtte i vente til hun skulle i seng kl 20

Hun tager en lille morfar kl. 18, men vi skal jo også have/lave aftensmad

Anmeld

12. februar 2012

FruK

Anonym skriver:

Hun tager en lille morfar kl. 18, men vi skal jo også have/lave aftensmad

Så må det være et spørgsmål om at prioritere. Det vigtigste først - det vil sige sex. Snup et stykke rugbrød eller en gang takeaway til aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.