autostol tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

tweety2060

Autostol.dk skriver:

KristiaKristian

Hej,

Ved ikke om det var min side du tænkte på?  http://www.autostol.dk/

Her har jeg samlet priserne fra Danmark, England og Tyskland og sat det op i en prissammenligning, så man nemt kan se, hvilket sted de enkelte stole er billigst.

Man kan nemlig ikke altid sige, at en bestemt butik er billigst. Det kommer an på modellen og derfor er det en god ide lige at se sig lidt for.

Hvis du har spørgsmål til de enkelte modeller, er du velkommen til at skrive. Så vil jeg forsøge at hjælpe dig, så godt jeg kan.

Er igang med at få test resultater på siden, men de er endnu ikke online, så når du har fundet modellerne du er interesseret i, kan du bare spørge efter testresultaterne og så får du dem.

Hej Kristian
Hm Har du fået ny side eller updaterede den ?? Syntes ikke den ligner den jeg så, men det er også en 2 mdr siden jeg har set den..
Jeg havde lidt kig på en autostol som ikke er for dyr men stadig sikker... DEn skal ikke have ISOfix, eller det må den gerne men er ikke et krav, da vi skal bruge bilens sele. Dernæst havde vi snakket om om det skulle være en 9-36kg....vi har tidl haft rigtig gode erfaringer med recaro og havde kigget lidt på deres 9-36kg... Ved godt at det bedste er 9-18kg men der er også økonomi i det da vi skal have 2 af hver stol....
Tak for din interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Livas mor

Vi købte for over et år siden vores Rømer autostol på en tysk hjemmeside og sparede over 1600 kr. på den plus den blev sendt lige til døren, så vil klart anbefale det. Vi havde forinden været i danske butikker for at se stolene i virkeligheden og vidste derfor hvilken en vi ønskede.

Anmeld

20. februar 2012

Livas mor

Glemte jo at skrive hjemmesidens navn:

WWW.kidsroom.de

Anmeld

21. februar 2012

Autostol.dk

tweety2060 skriver:

Hej Kristian
Hm Har du fået ny side eller updaterede den ?? Syntes ikke den ligner den jeg så, men det er også en 2 mdr siden jeg har set den..
Jeg havde lidt kig på en autostol som ikke er for dyr men stadig sikker... DEn skal ikke have ISOfix, eller det må den gerne men er ikke et krav, da vi skal bruge bilens sele. Dernæst havde vi snakket om om det skulle være en 9-36kg....vi har tidl haft rigtig gode erfaringer med recaro og havde kigget lidt på deres 9-36kg... Ved godt at det bedste er 9-18kg men der er også økonomi i det da vi skal have 2 af hver stol....
Tak for din interesse

Siden er fra starten af januar 2012, så ikke sikkert, at det var den du var inde på.

Hvis i ikke skal bruge isofix, er der ingen grund til at betale for det.

De nye 9-36 kilos stole er udemærket og barnet sidder fornuftigt i dem, så jeg ser lige på et par modeller i den størrelse og vender tilbage - det bliver nok i morgen eller torsdag.

Anmeld

22. februar 2012

Autostol.dk

tweety2060 skriver:

Hej Kristian
Tak for din interesse

Hej,

Hvis det skal være stole, der kan bruges fra 9-36 kilo vil jeg se nærmere på:

Cybex Pallas 2 - Pris 1.635 kr.
Kiddy Guardian 2 - Pris 1.777 kr.

De er begge med mavepude system og klare sig ret godt i tests.

Cybex får 72% og Kiddy får 74% i tests eller 4/5 stjerner. Det bedste er 100%, men indtilvidere er der ikke givet mere end 82%. Så det er nogle fornuftige stole.

De er rimelig ens, hvad angår opbygningen og har hørt lige meget godt om begge 2 modeller.

En anden mulighed kunne være Kiddy Energy Pro, som er en stol i 9-18 kg. klassen. Den har fået 78% i test eller lige under 5/5 stjerner. Den koster 1.000 kr.

Den er lidt bedre end de ovenstående modeller og kun lavet til 9-18 kg, hvorfor barnet skulle sidde bedre i den. 

Derefter kunne i købe en Maxi Cosi Rodi XP i 15-36 kg. klassen til 710 kr. Den har fået 4/5 stjerner eller 74%.

Ved den sidste model, får du altså 2 stole, der har et mindre kilo spænd og et barn, der skulle sidde bedre. Test mæssigt skulle de være lige gode alle sammen og begge løsninger koster ca det samme. 

Jeg ville nok vælge den sidste løsning og få 2 stole, der ikke kan bruges i så lang tid og derved give barnet bedre komfort.

Håber du kan bruge ovenstående.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.