Hej piger..
Sagen er den, at jeg har en hankat på cirka 10 mdr. For en mdr. siden fik jeg så en mere, hun er 20 uger gammel nu. 
Men....hankatten er blevet fuldstændig anderledes efter den nye er kommet..
For de der ikke har kat, lyder det måske dumt at man kan mærke det på en kat, men jeg kan.. -Han er blevet enormt indadvendt, leger ikke, sover hele dagen og natten lang, han spiser ikke ret meget og er i det hele taget bare blevet enormt depressiv nærmest
Jeg ELSKER ham og vil gøre alt for ham..
Jeg har selvf. overvejet dyrlægen men det er altså kommet efter den nye er kommet til, og lige så snart hun nærmer sig ham, lister han væk, som om han er fornærmet eller sådan.. Han er IKKE arrig overfor hende, men det er som om han føler sig overset (jeg forsøger virkelig at nusse ham, og henter ham flere gange dagligt, men han smutter hurtigt igen)
Ud fra det her, vil i så tænke at jeg skal overveje at han skal være alene igen eller?
Han er virkelig ikke sig selv efter hun er kommet, og fik egentlig nummer 2 for at han kunne få selskab, men det er som om det bestemt ikke er hans behov jeg har taget højde for.. Han vil ikke nusses med eller noget..
Han er bare enormt anderledes efter hun er kommet, ked af det, trykket osv osv.. Hmm.. Hjælp mig lige - hvis i kan!?
Anmeld