så kom min dejlige prins til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

musen25

Hej allesammen!

Så fødte jeg min dejlige lille prins fredag d. 13 kl. 22.50 min termin var den 11 april så det hele kom lidt pludseligt!...griner! jeg have haft ondt nede ved hale benet og bækkenet fra onsdag d. 11 marts hvor jeg iøvrigt havde sidste arbejdsdag derefter blev smerterne ved og især om natten hvor det var helt galt.. men tanken om at det var veer lå lidt langt væk da det var en månede før..griner! jeg snakkede med fødegangen 2 gange torsdag og havde det faktisk lidt som om jeg var en hypokonder, hvis i ved hvad jeg mener...den ene mente det var blærebetændelse og den anden mente det var bækkenløsning.. fredag kl. 10.00 kom jeg til mit sidste læge undersøgelse og havde utroligt ondt. Kunne ikke sidde mere, kun ligge og stå. Hun undersøgte min urin og tog andre prøver for diverse ting, men kunne ikke finde noget...hun mærkede på maven og kunne faktisk ikke engang sige om hovedet stod fast. Hun sendte mig hjem uden noget svar og jeg var tude færdig..jeg lå derhjemme alene og prøvede virkelig på at hvile og sove smerterne tog virkelig til og jeg ringede til fødegangen igen. Denne gang mente de at det var veer. jeg troede det ikke selv ,men ville gerne derop for lige at blive kigget på og drømte bare om at få noget smertestillende. Min dejlige kæreste var til møde i ålborg så vi aftalte at vi ville køre på hospitalet så snart han kom hjem. Nu da det var fredag d 13 gik min kæreste selvfølgelig i stå på motorvejen sammen med en kollega typisk ik for at korte dagen lidt ned fik jeg min veninde til at køre mig, jeg havde åbnet mig 5 cm og var i fødsel..ja lidt vildt! min kæreste kom flyvende i habbit sæt og det hele var lidt kaos..griner! 6 timer efter fødte jeg vores dejlige lille dreng han vejede 2850 g og målte 49 cm godt med hår på hovedet og utrolig køn! Vi er stadigvæk indlagt da han ligger i lys for gulsot, men håber af alt at vi kommer hjem imorgen

tror vidst lige jeg trængte til at dele det hele med jer alle...

ps. Overvejer at skifte læge

hilsen jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Mca<3

Sikke en historie altså ,, Men mange gange tillykke med jeres lille prins Hvor er i heldige .. Nu er det kun alle os andre der skal ud af start hullerne ... Mange knus herfra ..

Anmeld

20. marts 2009

MoarViborg

Nej hvor vildt!! Det var da godt nok lidt af en gyser.. og så fredag d. 13 Men dejligt at det trods alt gik som det skulle, og at lillemanden har det godt!
Stort tillykke til jer

Anmeld

20. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tillykke med jeres prins. Dejligt, at det gik godt trods lidt modvind og fredag den 13

/ Katja 40+1

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Hold da op. Dejligt det hele ende godt og at lille manden er kommet ud til jer.
Glæder os til at se billeder ;-)

Mange knus til jer

Anmeld

22. marts 2009

musen25

tak skal i ha allesammen
ja det var lidt af en gyser! griner! men heldigvis er det en sjov og fantastisk historie som vil være sjov for vores lille dreng at høre når han bliver stor han klare det rigtig godt vi kommer højst sansyndlig hjem i dag han har ligget i lys de sidste par døgn pga gulsot, men det skulle gerne være væk nu her, så vi finger! tror også at det hele går mere op for mig når vi kommer hjem. Kan godt mærke at hormonerne køre rundt, da det hele kom så pludseligt!. Men er helt lettet over at det er overstået og at jeg er ved at få min krop igen Men hold da op hvor er det det hele værd!

hilsen jeanette

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

Håber i for jer at i kommer hjem så i kan komme igang med at finde en ny hverdag med jeres lille ny.

Godt i alle har det godt.

Og ja det er det hele hver vi glæder os til at se billeder af den lille prins

Anmeld

22. marts 2009

musen25

ja tror også at jeg får det bedre når jeg kommer hjem i mine vante omgivelser er ved at få nok af hospitals tøj, lugte, mad osv...griner!!! ja jeg lægger billeder ind så snart jeg kan

Anmeld

22. marts 2009

finkedinke

Tillykke med lillemanden.
Jeg ville også få kuller af at være på sygehuset, det er nu engang bedst at være hjemme. Så man kan få ro og komme igang med at finde en hverdag som forældre.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.