1-årsvaksine + tigerspring = tudeprinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

MorEllen

Ja, her kommer altså en udblåsning fra en frustreret mor!

Vi har en helt umulig tumling i huset lige nu  Det har vi haft i halvanden uge, og nu er vi ved at gå på væggen For 1,5 uge siden fik Marie 1årsvaksine og efter det har hun været en stor tudeprinsesse, nat og dag.  Hun græder bare, uanset om vi bærer rundt på hende, putter med hende, leger osv.. Og en anden ting er at hun verken spiser eller drikker -hun virker totalt udmattet. Det er bare træls at se hende sådan..Hun har haft en omgang med febrer og forkølelse. Nu er hun bare snottet også hoster hun voldsomt. Vi har talt med lægen om det, men hun siger at sådan er det bare, og vi må regne med at det varer i et par uger   Tror jeg kontakter vores sundhedsplejerske på mandag i håb om at hendes spådommer er lysere

Er der nogen der har oplevet lignende? Håber virkelig vi får tilbage vores glade og friske tumling snart!!

I får lige et billede af tudeprinsessen  Hun kan glimte til og være sød og rar i meget korte prioder, men det er stort set dette tudefjeset vi ser. 

Tak for at I læste med i dette tudeindlægget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Sofia

Pyyh Håber det snart vender for jer! Det er hårdt i sådanne perioder!

BTW sikke et fint fint hæklet tæppe der ligger i sengen

Anmeld

12. februar 2012

CA

Det lyder ikke rart! Håber snart hun blir bedre! Er du sikker på det er vaccinen hun stadig reagerer på? Tænker om hun kan være alm. forkølet? 
Det er bare ikke sjovt når de pylrer og hverken vil spise eller drikke!  

Johannes blev ramt af alt godt fra havet lige efter, men det tror jeg ikke var vaccinen.

God bedring til Jer

Anmeld

12. februar 2012

piadas

Ida har også bare været sur, tvær, haft feber, været pylret osv. osv. de sidste par uger! Det er SÅ træls og frustrerende, men jeg tror simpelthen det er tænder - kan det være det samme hos jer?

Hun vågner 100 gange om natten og vil allerhelst bare sidde hos Serdar eller mig om dagen. Hun gider ikke spise noget - kun hvis det er flydende! 

Nogle gange gnaver hun i sutten og kommer den helt ud i siden af munden, så jeg er sikker på, at der er kindtænder på vej...det HÅBER jeg i hvert fald, for ellers ved jeg simpelthen ikke, hvad det kan være!

Ps. Hun skulle have været vaccineret for to dage siden, men det måtte jeg udsætte til næste fredag netop pga. feberen, så jeg håber, hun er frisk næste fredag!

fra endnu en frustreret mor

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

Sofia skriver:

Pyyh Håber det snart vender for jer! Det er hårdt i sådanne perioder!

BTW sikke et fint fint hæklet tæppe der ligger i sengen

Ja, sådane perioder kunne man været foruden altså! Men jeg synes dagen i dag har været bedre end på længe, så det er lys i tunellen
Tak Hækleteppet blev til mellem uge 40 og 42 (for lidt over et år siden) Overtidsarbejdet med andre ord

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

Carina87 skriver:

Det lyder ikke rart! Håber snart hun blir bedre! Er du sikker på det er vaccinen hun stadig reagerer på? Tænker om hun kan være alm. forkølet? 
Det er bare ikke sjovt når de pylrer og hverken vil spise eller drikke!  

Johannes blev ramt af alt godt fra havet lige efter, men det tror jeg ikke var vaccinen.

God bedring til Jer

Tak Lægen mente det startet med en raktion på vakcinen, som så gik over til en forkølelse Også har jeg selv stillet diagnosen tigerspring på toppen Man går jo bare og venter på at det skal gå over i disse perioderne.
Det er jo også årstiden for at få alt godt fra havet lige nu, så vi skal vel bare igennem det

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

piadas skriver:

Ida har også bare været sur, tvær, haft feber, været pylret osv. osv. de sidste par uger! Det er SÅ træls og frustrerende, men jeg tror simpelthen det er tænder - kan det være det samme hos jer?

Hun vågner 100 gange om natten og vil allerhelst bare sidde hos Serdar eller mig om dagen. Hun gider ikke spise noget - kun hvis det er flydende! 

Nogle gange gnaver hun i sutten og kommer den helt ud i siden af munden, så jeg er sikker på, at der er kindtænder på vej...det HÅBER jeg i hvert fald, for ellers ved jeg simpelthen ikke, hvad det kan være!

Ps. Hun skulle have været vaccineret for to dage siden, men det måtte jeg udsætte til næste fredag netop pga. feberen, så jeg håber, hun er frisk næste fredag!

fra endnu en frustreret mor

Ja, det er altså bare træls. Èn ting er at de er sure og dagen, men når de også vågner om natten så bliver det 100 gange verre..Hmm tænder.. jeg har overvejet det, men jeg kan ikke se nogen der presser på. De kan selvfølgelig drille alligevel. Det er faktisk det samme med maden her.. Hvis hun siser noget så er det lidt grød. Også sidder hun og tygger på sutten.. Det lyder da godt nok som om det kan være tænder..!
Håber tænderne til lille Ida kommer igennem snart, så I kan få lidt mere rolige dager igen Ja..indtil hun får vaksine... Ej, håber virkelig hun bliver frisk og rask, får sin vaksine og at hun ikke reagerer så kraftig på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.