Tryghedsscanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

otlitrom

Vi fatter ikke, at vores økomirakel er på vej, og derfor har vi valgt at betale os fra en tryghedsscanning. Bestilte den for 14 dage siden, og synes tiden har sneglet sig afsted. Men nu er der 4½ time til...

Vi håber virkelig at det lille hjerte blinker på livet løs, og at vi kan få en mere præcis terminsdato, da den jeg har nu kun er "ca." og lægen ikke ville sende mig til terminsscanning...

Kan godt mærke jeg er nervøs, ligesom jeg var i sin tid med Boas, men jeg har kastet op flere gange dagligt de sidste 10 dage, sååå.. Det vil undre mig, hvis ikke den er god nok. Maven har også allerede fået en bule.. Men den er stadig på "har spist for meget"-stadiet.. Glæder mig til den ser gravid ud, og ikke bare lasket!

Håber scanningen idag får os til at forstå, at der faktisk er et barn på vej til os.. Meget uventet, men velkomment!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Moar2011

Held og lykke  - og selvfælgelig er der liv i økobabyen 

ihh er ret vild med jeres søns navn  - hvis det havde været en pige, hva var navnet så bleven ? 

Anmeld

11. februar 2012

bøgelund

kitty skriver:

Vi fatter ikke, at vores økomirakel er på vej, og derfor har vi valgt at betale os fra en tryghedsscanning. Bestilte den for 14 dage siden, og synes tiden har sneglet sig afsted. Men nu er der 4½ time til...

Vi håber virkelig at det lille hjerte blinker på livet løs, og at vi kan få en mere præcis terminsdato, da den jeg har nu kun er "ca." og lægen ikke ville sende mig til terminsscanning...

Kan godt mærke jeg er nervøs, ligesom jeg var i sin tid med Boas, men jeg har kastet op flere gange dagligt de sidste 10 dage, sååå.. Det vil undre mig, hvis ikke den er god nok. Maven har også allerede fået en bule.. Men den er stadig på "har spist for meget"-stadiet.. Glæder mig til den ser gravid ud, og ikke bare lasket!

Håber scanningen idag får os til at forstå, at der faktisk er et barn på vej til os.. Meget uventet, men velkomment!

selvfølgelig er der fuld gang i jeres lille mirakel..

det er så sindsyg dejligt for jer.. jeg er meget glad på jeres vegne.. 

jeg glæder mig til at høre en update..

Anmeld

11. februar 2012

smokin

Synes det er så SEJT at kroppen fik ro til at producere en ægte øko baby  håber din scanning forløber præcis som den skal.

Anmeld

11. februar 2012

L-Mortil3

Ih hvor er det spændende!!
Det er da bare så fantastisk med den øko bebs der! Utroligt hvad kroppen kan præstere når man mindst venter det
Glæder mig til en update på scanning

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

Uuuh, hvor er det spændende

Hvordan gik det? Venter i spænding

Anmeld

11. februar 2012

Kruse90

kitty skriver:

ihh hvor spændende søøde
Hvordan er det gået i dag?

Kram

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Det gik fiiiiint!

Der ligger en lille tot inde i min mave, med et fint blinkende !!

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Babyklar skriver:

Held og lykke  - og selvfælgelig er der liv i økobabyen 

ihh er ret vild med jeres søns navn  - hvis det havde været en pige, hva var navnet så bleven ? 

Tak! Det gik fint. (Har lagt en update under scanninger).

Pigenavn er hemmeligt, for det kommer i brug denne gang, hvis vi får en pige

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Zette skriver:

Synes det er så SEJT at kroppen fik ro til at producere en ægte øko baby  håber din scanning forløber præcis som den skal.

Tak! Det gik lige som det skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.