Graviditets tracker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

christina92

Er der nogen der kan anbefale en graviditets tracker til mobilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva vil du gerne have? Min kæreste har nemlig en klar fra næste uge. Han er Web designer og jeg har manglet en god en, så det har han lavet mig. Den bliver bare først officiel fra næste uge. Vh stine

Anmeld

11. februar 2012

christina92

StineW79 skriver:

Hva vil du gerne have? Min kæreste har nemlig en klar fra næste uge. Han er Web designer og jeg har manglet en god en, så det har han lavet mig. Den bliver bare først officiel fra næste uge. Vh stine

Det lyder spændene  jamen bare hvor jeg kan indtaste vægt og sådan nogle ting og hvor det er overskueligt hvilke uge man er i og evt. med lidt fakta til hver uge.

Anmeld

11. februar 2012

Giraffen

christina92 skriver:

Det lyder spændene  jamen bare hvor jeg kan indtaste vægt og sådan nogle ting og hvor det er overskueligt hvilke uge man er i og evt. med lidt fakta til hver uge.

nu ved jeg ikke lige hvad en graviditetstracker er - men libero har lavet en go app til iPhone der hedder "gravid" hvor man indtaster termin og så står der fakta fra uge til uge 

Anmeld

11. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
christina92 skriver:

Han har lavet så der kommer til at stå lidt fakta for hver uge, du ka udregne termin, hvilket stjernetegn baby bliver og lidt forskelligt andet. Meget overskueligt! Han er stadig åben for gode ider! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.