Sammentrækninger... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

MissTas

Hej piger ..

Har brug for en MASSE ve-støv.. har haft en del sammentrækninger i underlivet her i går og til morgen.. ikke reglmæssigt, men meget ofte synes jeg alligevel.. Så send mig lige en masse ve-støv, så jeg er fri for at blive sat i gang om 10 dage

Tascha - 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

babymus77

Du får lige alt det jeg ejer og har, så kan du bare sende det tilbage midt /sidst juli;-)) krydser for du får en fantastisk fødsel;-) God arb lyst...

Anmeld

11. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Du får lige alt det jeg ejer og har, så kan du bare sende det tilbage midt /sidst juli;-)) krydser for du får en fantastisk fødsel;-) God arb lyst...

tusind tak.. når du nærmer dig skal jeg med glæde sende en masse tilbage jo tak, glæder mig godtnok, trods det er smertefuldt og hårdt arbejde..

Anmeld

11. februar 2012

babymus77

MissTas skriver:

tusind tak.. når du nærmer dig skal jeg med glæde sende en masse tilbage jo tak, glæder mig godtnok, trods det er smertefuldt og hårdt arbejde..

Jeg sluger de fødselsprogrammer råt, trods jeg sidder og bliver totalt nervøs har født to gange før, for 10 og 14 år siden, så jeg har glemt det men min Jdm siger det har kroppen ikke, og det har jeg heller ikke når tiden kommer!!! Men pyhh ha:-)) glæder mig til fb og billeder af vidunderet:-) så ve støv flyv afsted;-))

Anmeld

11. februar 2012

Gaia

Ve støv puuuust puust

Anmeld

11. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Jeg sluger de fødselsprogrammer råt, trods jeg sidder og bliver totalt nervøs har født to gange før, for 10 og 14 år siden, så jeg har glemt det men min Jdm siger det har kroppen ikke, og det har jeg heller ikke når tiden kommer!!! Men pyhh ha:-)) glæder mig til fb og billeder af vidunderet:-) så ve støv flyv afsted;-))

tror også det hele kommer tilbage med det samme når man endelig står i det .. så er der INTET der er glemt ..

jo tak.. håber bare snart der sker noget .. skal nok komme med en FB og billeder af lille pigen når det er

Anmeld

11. februar 2012

MissTas

Gaia skriver:

Ve støv puuuust puust

takker mange gange

Anmeld

11. februar 2012

christina92

PUUUUUUST PUUUUUUUUUUST PUUUUUUUST!!

Anmeld

11. februar 2012

MissTas

christina92 skriver:

PUUUUUUST PUUUUUUUUUUST PUUUUUUUST!!

mange gange tak håber al jeres ve-støv virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.