Puha så skal lille pigen sove ude for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Pinkrose

Uh ved godt jeg er fjollet, og hun er jo os næsten 1 år og bestemt klar til det. Men Gud hvor det underligt ikke at være den der putter hende i aften og er der når hun vågner i morgen tidlig. 

Har fri aften for første gang sideN hun blev født og skal ud med en flok gode veninder hvilke jeg selvfølgelig glæder mig til, men ser overhoved ikke frem til at undvære hende.

Det har faktisk væretplanlægger to gange før hvor det er endt med at ved 6 tiden er jeg alligevel taget hjem til mine forældre for at være der :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Rødhætte

Denisep skriver:

Uh ved godt jeg er fjollet, og hun er jo os næsten 1 år og bestemt klar til det. Men Gud hvor det underligt ikke at være den der putter hende i aften og er der når hun vågner i morgen tidlig. 

Har fri aften for første gang sideN hun blev født og skal ud med en flok gode veninder hvilke jeg selvfølgelig glæder mig til, men ser overhoved ikke frem til at undvære hende.

Det har faktisk væretplanlægger to gange før hvor det er endt med at ved 6 tiden er jeg alligevel taget hjem til mine forældre for at være der :i

Afsted med dig!! Det bliver så godt til dig.. William har overnattet ude 2 gange og den første er selvfølgelig altid den værste.. Men vi ved jo de har det godt hvor de bliver passet, så ingen undskyldninger denne gang. Ud og hyg dig med veninderne.. God tur

Anmeld

11. februar 2012

Mettemus

Rødhætte skriver:

Afsted med dig!! Det bliver så godt til dig.. William har overnattet ude 2 gange og den første er selvfølgelig altid den værste.. Men vi ved jo de har det godt hvor de bliver passet, så ingen undskyldninger denne gang. Ud og hyg dig med veninderne.. God tur

Kunne ikke være mere enig! Det er fortjent med en friaften. Hun vil nyde det, dine forældre vil nyde det og du skal give dig selv lov til at nyde det også!

Anmeld

11. februar 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Kunne ikke være mere enig! Det er fortjent med en friaften. Hun vil nyde det, dine forældre vil nyde det og du skal give dig selv lov til at nyde det også!

Anmeld

14. februar 2012

Sofia

Var det en skøn aften??? Håber det gik fint med pasningen!

Anmeld

14. februar 2012

Pinkrose

Sofia skriver:

Var det en skøn aften??? Håber det gik fint med pasningen!

Det gik super godt, havde en rigtig fed aften og fik skam os lov at sove længe dagen efter fantastisk og Sophia klare det så fint så det kunne ikk være gået bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.