(juni) Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

SaNiNa

Har i fundet et navn til jeres lille guldklump?

Ja her kan vi ikke rigtig blive enige, jo vi har et pige navn men nu er det jo en lille dreng...

Så vil hører om vi må hører jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Stumpen

Vi ved jo ikke hvad vi skal have og har en bette liste med navne, for vi vælger ikke inden babyen er kommet.. Skal da se giraffen rigtig inden vi kan gøre det, synes jeg

Anmeld

22. marts 2009

Louise85

Vi skal have en Theis Med mindre han ligner noget andet når han kommer ud. Hehe.

Både mig og Klaus skrev en liste med de navne, som vi godt kunne lidt. Og det eneste navn vi begge havde til fælles på vores lister var Theis. Ret sjovt faktisk.. Hehe.. (hvis jeg selv skal sige det..!! )

Men det er lang tid siden at vi valgte Theis som første prioritet, så nu er det bare som om at han er en Theis. Så det er faktisk næsten slået fast.

Men det er bare rigtig svært at valge, der er SÅÅÅÅ MAANGEE søde navne.

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Vi har heller ikke fundet noget navn endnu...
kun hvis det hade været en pige, men der er jo så heller ingen venner eller familie som får det afvide før jeg har født... nu kender de kønnet så behøves de jo ikke vide hvad han skal hedder...

der må gerne være lidt hemmeligheder

Anmeld

31. marts 2009

RatsterZoo

Vi blev enige om at fornavnet skal være Katja, da det var en af de navne der stod på begge vores lister

Mellemnavn og efternavn måtte vi diskutere lidt..

For jeg vilel genre have begge vores efternavne med, så hun hed Jensen Pedersen eller Pedersen Jensen, men kæresten ville ikke have 2 -sen navne

Så valgte jeg lidt hurtigt Ofelia som mellemnavn, og nu gik diskutionen så på om hun skulle hedde Jensen eller Pedersen til efternavn..

Det endte med vi spurgte en ven om han ville "flippe" en mønt (uden at fortælle ham hvorfor) og så blev det Pedersen

Katja Ofelia Pedersen

Vi har bestilt tid i kirken til hun skal døbes d. 26. juli, det er min storebrors fødselsdag, og dagen efter min fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.