Silikone udrulningsunderlag i Netto i denne uge :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Zafir

AnneBJ skriver:

Hvorfor kan man ikke leve uden sådan et underlag? (jeg skal lave fondantkage i næste uge, og må nødvendigvis overbevise kæresten om at jeg skal i netto og handle imorgen... )

Fordi man ikke skal bruge alt muligt gejl til at ligge nedenunder, altså mel til dej og mindre maizena til fondant...
OG så er der jo mål på. Og det er nemmere at gøre rent i køkkenet ... og mmm... Det bliver pænere

Og 99 kr - det er sku billigere end en buket blomster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Jaha, det kan jeg.... Hvis altså ikke også vores Netto snyder og sælger dem allerede nu, for der står i avisen der kun er meget få pr. butik.... Det betyder altid der ikke er nok til dem der kommer kun for det

Og hvis altså jeg kan komme ud af huset

Hvis de får udsolgt i din netto, så sig lige til, for det så altså udsomom at der var en del inde i holbæk og jeg har jo hverken kigget i asnæs eller vig og min fornemmelse er, at der ikke er super mange kagedamer i Odsherred Så der burde være en chance...

Anmeld

10. februar 2012

norenberg

Zafir skriver:

Der var faktisk også udstikkere med plungers for 39 kr Købte rosenblade!!!

Der var også efuer og daysier.

Har selv her til aften købt udstikker måtte i 3 forskellig netto for at få dem, da der allerede var udsolgt i de to første butikker selvom det først er i kataloget fra næste uge....

Anmeld

10. februar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Hvis de får udsolgt i din netto, så sig lige til, for det så altså udsomom at der var en del inde i holbæk og jeg har jo hverken kigget i asnæs eller vig og min fornemmelse er, at der ikke er super mange kagedamer i Odsherred Så der burde være en chance...

Det huske rjeg... Meld lige tilbage hvordan det virker, når du har testet det Du sagde du skulle bruge det imorgen ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.