Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Bettybub

Hej der ude jeg er en pige på 21 år, mig og min kæreste har prøvet at blive gravid siden, august 2011. men nu er problemet så bare at vores forhold bare ikke køre som det skal, og så er problemet at jeg har haft de vildeste graviditets symtomer de sidste par dage, er ikke mere end 2+3 hvis det er. kan det virkelig passe at jeg kan mærke det allerede nu hvis det er? og hvor er det typisk det skal komme nu hvor vi ikke ved om vi skal være sammen eller ej? håber da på der er noget elsker min kæreste over alt på jorden og håber da dette kan gøre vi bliver sammne

håber i kan hjælpe mig der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Bettybub

10. februar 2012

ekebiv

bettina1990 skriver:

Hej der ude jeg er en pige på 21 år, mig og min kæreste har prøvet at blive gravid siden, august 2011. men nu er problemet så bare at vores forhold bare ikke køre som det skal, og så er problemet at jeg har haft de vildeste graviditets symtomer de sidste par dage, er ikke mere end 2+3 hvis det er. kan det virkelig passe at jeg kan mærke det allerede nu hvis det er? og hvor er det typisk det skal komme nu hvor vi ikke ved om vi skal være sammen eller ej? håber da på der er noget elsker min kæreste over alt på jorden og håber da dette kan gøre vi bliver sammne

når man er 2+noget er man der hvor de fleste har ægløsning så kan det ikke være det du kan mærke??

Anmeld

10. februar 2012

Nemesis

Muligheden er der jo for at du er gravid. Er du ikke gravid vil jeg dog anbefale i lægger projektet lidt på hylden indtil i har fået jeres forhold på ret kurs igen.

Sisse

Anmeld

10. februar 2012

Bettybub

havde min æl mellem d. 2 og 7 feb.

Anmeld

10. februar 2012

Bettybub

Det var enlig os meningen vi ville udsætte det, da tidpunktet bare ikke er der nu. men det kommer jo når man ikke forventer det, er der nogen der siger

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

bettina1990 skriver:

umidlbart ville jeg sige nej til du allerede kan mærke symptomerne for en evt. graviditet - men man skal aldrig sige aldrig men hvis du ikke er gravid, ville jeg nok anbefale(ikke at jeg egentlig skal blande mig) at du og kæresten ligger projekt baby lidt på hylden indtil i for det hele til at køre, da det at blive forældre er meget hårdt for forholdet(har jeg hørt-er ikke selv mor endnu)

Anmeld

10. februar 2012

Bettybub

Det rigtig, men jeg har både haft kvalme, har ondt i brysterne( i siderne) og så menslignende smerter i underlivet, en underlig føelse i maven som om det "bobler" de sidste 2 dage.

Anmeld

10. februar 2012

Bettybub

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.