Fodtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

StineL

Jeg er igang med at få lidt styr på sommerens indkøb til Isabella. Fik igår købt sommerjakke, og er nu igang med at se på sko
Isabella er fra august 07 er hypermobil, og går derfor ikke endnu, men fysioterapeuten mener bestemt, at hun går indenfor maks. 2 måneder, så vi skal jo have sommersko til hende:-) men hvor meget får man brug for, når de er så små??
Køber/købte I både alm. sko og sandaler til jeres børn i den alder??

En anden ting jeg kom til at tænke på... Hvad gør I med regntøj og gummistøvler?? Har I både et sæt i vuggestuen/dagplejen og et sæt derhjemme eller tager I det med frem og tilbage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

fam.4xc

Mine piger får et eller 2 par praktiske sandaler, et par pæne, 2 par gummisko og så kommer der sikkert en del hen over sommeren man ik kan leve uden Herud over har de også en del af de der Clocs plastik træsko i forskellige farver...

Regntøj og gummi støvler blir mest i bh/vs med mindre vi ved vi skal noget hvor vi får brug for det så tager vi det med frem og tilbage... det har fungeret fint her i vinter med overtræks bukserne

Anmeld

20. marts 2009

Bastian

Når din datter er hypermobil, er det meget vigtigt, at hun har fodtøj der støtter (fast hælkapmv.) og at voksetillæget ikke er 1 1/2 cm som ved børn uden hypermobilet. Jeg kan VARMT anbefale dig butikken Rend og Hop i Vanløse, der nok giver byens bedste rådgivning.

Så vidt jeg husker, købte jeg både sandaler og sko. Indesko/sandaler også (alm. sutsko duer ikke til hypermobile børn).

Jeg har ét sæt regntøj, som hænger i DP'en og børnehaven. Det kommer med hjem i weekenderne og hverdagene hvis vi ved vi får brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.