Mon min hund kan høre baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.450 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Annana89

Havde lige en sjov oplevelse!

Lå med hunden på sofaen og han havde lagt sit hoved på min mave og  Snork sov. Med et sæt kigger han op og så ned på min mave og ser meget undrende ud! 

Mon han har hørt lillemanden rumstere derinde?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Toshiba

Annana89 skriver:

Lå med hunden på sofaen og han havde lagt sit hoved på min mave og  Snork sov. Med et sæt kigger han op og så ned på min mave og ser meget undrende ud! 

dét kan du tro de kan... min hund vidste jeg skulle føde - FØR mig.. Den VIMSEDE rundt om mig hele dagen og PEV og PEV (jeg havde  ikke veer)

Om aftnen da veerne kom - var den "obs" på mig når der var veer - og glippede mig IKKE af syne

Anmeld

10. februar 2012

Masig

Annana89 skriver:

Hunde har jo en hørelse der er meget bedre end vores, så det tror jeg sagtens den kan, men kan jo også tænkes den har kunne mærke baby sparke måske? Ved ikke hvor langt du er henne...

Anmeld

10. februar 2012

Annana89

Jeg er 18+5, har ikke selv mærkede bebs sparke endnu!

Men tror nu bestemt han hørte/fornemmede lillemanden! Ville bare lige høre om andre havde oplevet det, manden sagde nemlig bare at det sikkert bare var min mave der rumlede! Lysseslukker

Anmeld

10. februar 2012

Kløver

Annana89 skriver:

JJeJegutrtroHavde lige en sjov oplevelse!

Jeg tror ikke den direkte har kunne høre baby, men de kan fornemme og mærke mere end vi tror, og den har måske mærket den bette inden i maven

Anmeld

10. februar 2012

Annana89

Toshiba skriver:

dét kan du tro de kan... min hund vidste jeg skulle føde - FØR mig.. Den VIMSEDE rundt om mig hele dagen og PEV og PEV (jeg havde  ikke veer)

Om aftnen da veerne kom - var den "obs" på mig når der var veer - og glippede mig IKKE af syne

Sejt! Ja man siger jo os at de kære dyr har en 6 sans det kan fornemme sådanne ting!

Anmeld

10. februar 2012

TaAsJu

De ved bare noget vi andre ikke gør.. Vores er meget beskyttende overfor mig og ungerne.. Hvis han lå ude mens Anna-Sophie sov i barnevognen ude flyttede han sig ikke en meter der fra!!

Anmeld

10. februar 2012

Annana89

Mor til 2, snart 3 skriver:

De ved bare noget vi andre ikke gør.. Vores er meget beskyttende overfor mig og ungerne.. Hvis han lå ude mens Anna-Sophie sov i barnevognen ude flyttede han sig ikke en meter der fra!!

Hunde er bare fantastiske! Sårn tror jeg os vores vil reagere når bebse kommer! Han er schæfer og er enormt vagtsom(ikke aggressiv!!!!) men han et lynhurtig til at advarer os hvis han høre/fornemmer noget han sys er underligt!

Anmeld

10. februar 2012

TaAsJu

Annana89 skriver:

Hunde er bare fantastiske! Sårn tror jeg os vores vil reagere når bebse kommer! Han er schæfer og er enormt vagtsom(ikke aggressiv!!!!) men han et lynhurtig til at advarer os hvis han høre/fornemmer noget han sys er underligt!

Vores er en blanding af ALT mulig godt han er verdens mest tolle hund.. Og pigerne må alt ved ham han går bare... Men der er ikke nogen der skal komme mens vi sover.. Han bliver stjerne tosse.. Og når pigerne er syg ligge han ved siden af dem på gulvet hvis de ligger på sofaen... Og han kigger altid til dem om natten

Anmeld

10. februar 2012

-Sigrid-

Annana89 skriver:

Hehe min mors hund begyndte at opføre sig meget mærkeligt omkring mig 1½ uge inden jeg testede positivt, hun kunne helt sikkert fornemme det

Hunde ved hvad der sker, så tror snart du mærker sparkene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.