Så kom lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Mussen2

Så skete der endelig noget... I nat lidt over midnat fornemmede jeg det der kunne være begyndende veer. Jeg snakkede med fødeganden kl 1.00 fik ringet efter farmor som skulle passe storesøster..det hele begyndte at gå ret stærkt. Kl 1.55 kom vi på fødegangen total åben kun med en lille kant. Kl 2.24 er lillebror født. Hold da op det gik stærkt. Han lod vente på sig, men for søren han havde fart på da han først ville ud 3560 gram og 52 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Janni.

Ej hvor dejligt, tillykke med ham

Anmeld

10. februar 2012

Mussen2

Janni. skriver:

Ej hvor dejligt, tillykke med ham

Mange tak. Det er helt surrealistisk når det går så stærk

Anmeld

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

STORT STORT tillykke. Så var der alligevel lidt fart på lillebror når han endelig vil ud.

Anmeld

10. februar 2012

Janni.

Mussen2 skriver:

Mange tak. Det er helt surrealistisk når det går så stærk

Han forsøgte vel at indhente lidt tid

Anmeld

10. februar 2012

Silas&Mille

Så skete der endelig noget... I nat lidt over midnat fornemmede jeg det der kunne være begyndende veer. Jeg snakkede med fødeganden kl 1.00 fik ringet efter farmor som skulle passe storesøster..det hele begyndte at gå ret stærkt. Kl 1.55 kom vi på fødegangen total åben kun med en lille kant. Kl 2.24 er lillebror født. Hold da op det gik stærkt. Han lod vente på sig, men for søren han havde fart på da han først ville ud 3560 gram og 52 cm.

Stort tillykke med ham

Havde det på samme måde i tirsdag da vores lille pige valgte at komme ud til os og det tog endda 6 timer 

Anmeld

10. februar 2012

Mussen2

Janni. skriver:

Han forsøgte vel at indhente lidt tid

Ha ha jaaaa

Anmeld

10. februar 2012

jeanne-skat

tillykke

Anmeld

10. februar 2012

Mira0911

Stort tillykke... 

Anmeld

10. februar 2012

Mussen2

SilasMor skriver:

Stort tillykke med ham

Havde det på samme måde i tirsdag da vores lille pige valgte at komme ud til os og det tog endda 6 timer 

Tillykke med pigen 6 timer er dælme heller ikke lang tid......men det gør nu biiiiiiiip ondt alligevel........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.