Sove:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

fønix

God aften

Hvordan får i jeres børn til at falde i søvn i deres egen seng om aftenen?  

Min dreng vil helst falde i søvn i mine arme og så kan jeg bære ham ind i seng. Jeg vil gerne have han selv falder i søvn, det gør han i barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Mor010711

Min er 7 mdr. og vi må stadig putte hende i armene. Vi har måske heller ikke været konsekvente nok. Men hun bliver bundulykkelig hvis vi bare putter hende alene. Så et tip herfra, begynd på det så tidligt som muligt. Vi kæmper hver aften

Anmeld

11. februar 2012

fønix

Mor010711 skriver:

Min er 7 mdr. og vi må stadig putte hende i armene. Vi har måske heller ikke været konsekvente nok. Men hun bliver bundulykkelig hvis vi bare putter hende alene. Så et tip herfra, begynd på det så tidligt som muligt. Vi kæmper hver aften

Åhh det er trist hun bliver helt ked jeg begyndte i går og det gik sådan set fibt nok, så håber det fortsætter

Anmeld

11. februar 2012

Saram

Vores datter er godt nok 8 mdr. Men det vi gjorde var simpelthen bare at give hende, hendes natflaske, ligge hende i hendes egen seng, synge godnat sang, kysse godnat osv og så bare gå ud. Så får hun lov at ligge og græde/snakke i ca 2 min, så går jeg ind og giver sutten og sådan gør vi indtil hun sover. I starten tog det måske halvanden time, nu tager det MAKS en halv time.

Anmeld

11. februar 2012

Mor010711

fønix skriver:

Åhh det er trist hun bliver helt ked jeg begyndte i går og det gik sådan set fibt nok, så håber det fortsætter

Bare hæng i Det er for dumt at vi ikke kan putte hende alene. Vi skulle være startet meget før...

Anmeld

11. februar 2012

fønix

Mor010711 skriver:

Bare hæng i Det er for dumt at vi ikke kan putte hende alene. Vi skulle være startet meget før...

Tak, jeg hænger i i dag var det meget nemmere! Det er bare mange gange jeg skal rende men hellere nu end senere 

Jeg håber i kan få hende til at falde i søvn selv!

Anmeld

11. februar 2012

fønix

Saram skriver:

Vores datter er godt nok 8 mdr. Men det vi gjorde var simpelthen bare at give hende, hendes natflaske, ligge hende i hendes egen seng, synge godnat sang, kysse godnat osv og så bare gå ud. Så får hun lov at ligge og græde/snakke i ca 2 min, så går jeg ind og giver sutten og sådan gør vi indtil hun sover. I starten tog det måske halvanden time, nu tager det MAKS en halv time.

Tak for svar! jeg vil prøve at gå derind hvert 2. minut og se om det hjælper på det!

Anmeld

11. februar 2012

CS

fønix skriver:

God aften

Hvordan får i jeres børn til at falde i søvn i deres egen seng om aftenen?  

Min dreng vil helst falde i søvn i mine arme og så kan jeg bære ham ind i seng. Jeg vil gerne have han selv falder i søvn, det gør han i barnevognen

sovecoach.dk fantastisk kvinde

Anmeld

12. februar 2012

Saram

fønix skriver:

Tak for svar! jeg vil prøve at gå derind hvert 2. minut og se om det hjælper på det!

Altså det er rigtig hårdt arbejde.. Men det belønner sig big time!

Vi har godt nok lige en periode hvor hun igen nærmest skriger sig selv i søvn, men at vide det bare er en periode, gør det lidt lettere at holde ud. Så du skal altså ikk tænke oh fuck, hvis det går ned af bakke igen.

Anmeld

13. februar 2012

fønix

Saram skriver:

Altså det er rigtig hårdt arbejde.. Men det belønner sig big time!

Vi har godt nok lige en periode hvor hun igen nærmest skriger sig selv i søvn, men at vide det bare er en periode, gør det lidt lettere at holde ud. Så du skal altså ikk tænke oh fuck, hvis det går ned af bakke igen.

Ja det må man sige men synes nu det er okay, for han skirger ikke, snakker kun så det kan kun være et spørgsmål om tid Åhh det éé hårdt jeg håber snart det går over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.