Gravid og cirkeltræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

christina92

hej folkens.

Jeg er jo så over heldig at jeg er blevet gravid!!

Og man må jo ikke løfte mere en ti kilo, gælder det også når det er på fitness maskiner? Der løfter man det jo ikke direkte?

Jeg tænker jeg vil holde igen på mavemaskinen og selvf lytte til min krop.

Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

An&Jo

christina92 skriver:

hej folkens.

Jeg er jo så over heldig at jeg er blevet gravid!!

Og man må jo ikke løfte mere en ti kilo, gælder det også når det er på fitness maskiner? Der løfter man det jo ikke direkte?

Jeg tænker jeg vil holde igen på mavemaskinen og selvf lytte til min krop.

Hvad tænker I?

det kommer jo an på hvad du er vant til..

Du må fortsætte din træning som hidtil hvis du har været vant til det, du skal bare passe på ikke a overanstrenge dig, og så skal du som du selv sige lytte rigtig meget til din krop..

Jeg var os aktiv i træning før graviditet, men hari kke været i nærheden af fitness de sidste 9 uger fordi jeg har det så dårligt at jeg slet ikke kan holde til det..

men kan du holde til det, så fortsæt endelig..

Anmeld

11. februar 2012

Tulle28

Hvis du er vant til at træne så bliv endelig bare ved:-) Du må ikke træne de lige mavemuskler, men de skrå må du gerne og det er bl.a. Også dem du bruger til at presse med under fødslen. Jeg trænede selv rigtig meget før og under min graviditet og havde ingen gener overhovedet- og er sikker på det har noget at gøre med at jeg har holdt mig i form og passet på mig selv.

Anmeld

11. februar 2012

christina92

Tulle28 skriver:

Hvis du er vant til at træne så bliv endelig bare ved:-) Du må ikke træne de lige mavemuskler, men de skrå må du gerne og det er bl.a. Også dem du bruger til at presse med under fødslen. Jeg trænede selv rigtig meget før og under min graviditet og havde ingen gener overhovedet- og er sikker på det har noget at gøre med at jeg har holdt mig i form og passet på mig selv.

Altså jeg træner 3 gange i ugen nu, og har gjort det i en rum tid, så vil da mene jeg er van til det  

Super info med de skrå mavemuskler!

Anmeld

11. februar 2012

Tulle28

christina92 skriver:

Altså jeg træner 3 gange i ugen nu, og har gjort det i en rum tid, så vil da mene jeg er van til det  

Super info med de skrå mavemuskler!

Så skal du bare blive ved:-) Så er det også nemmere at komme i form igen efter fødslen:-)

Anmeld

11. februar 2012

christina92

Tulle28 skriver:

Så skal du bare blive ved:-) Så er det også nemmere at komme i form igen efter fødslen:-)

Ja nemlig. JEg har meget nemt ved at tage på og ville derfor være ked af hvis det bliver alt for svært at komme igen efter fødslen. Begynde derfor at løbe i sep. har lige haft brækket ankelen og har nu været igang i 1 1/2 måned igen  

Jeg fortsætter i samme stil! Tusind tak for svaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.