Doo doo erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Carl-Emil's mor

Jeg har købt en doo doo bamse til min søn for at se om han så er mere tryg ved at sove i sin lift og er pt ekstrem positiv over den men hvad er jeres andres erfaringer med bamsen?? gode som dårlige kom endelig fantastisk weekends ønsker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Storgaard & Lillegaard

Jeg ejer ikke selv bamsen da min Jordemoder frarådet den.
Baby græder fordi baby vil have mor/fars nærvær og tryghed og det synes hun ikke skulle erstattes af en bamse.

Så jeg har valgt at rejse mig en ekstra gang eller tage mit barn op fremfor at lad en bamse klare det

Anmeld

10. februar 2012

morethanperfect

Höör skriver:

Jeg har købt en doo doo bamse til min søn for at se om han så er mere tryg ved at sove i sin lift og er pt ekstrem positiv over den men hvad er jeres andres erfaringer med bamsen?? gode som dårlige kom endelig fantastisk weekends ønsker herfra

Den virkede ikke her i hvert fald .. 

Anmeld

10. februar 2012

JeNoVa

Jeg købte en lignende bamse til min ene datter, da hun var 5 måneder gammel, og den havde absolut ingen effekt. Nu er hun 11 måneder gammel og sover stadig ikke mere end højest et par timer i træk - på en god nat.

Anmeld

10. februar 2012

Maja_4000

Vi brugte den den første måned .. Så kom Caroline over i en slyngevugge og så var der ikke plads til den mere  

Men den virkede fint der .. Jeg har hørt at man skal bruge den fra start af , da de ellers "glemmer" lyden .. Vi brugte livmoderlyden .. 

Da hun blev større og kom over i tremmesengen brugte vi den med melodien .. Men det var ikke rigtig nogel succes

Anmeld

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

Mbigfarm skriver:

Jeg ejer ikke selv bamsen da min Jordemoder frarådet den.
Baby græder fordi baby vil have mor/fars nærvær og tryghed og det synes hun ikke skulle erstattes af en bamse.

Så jeg har valgt at rejse mig en ekstra gang eller tage mit barn op fremfor at lad en bamse klare det

Jamen god fredag til dig da.. Det handler slet ikke om man ikke vil rejse sig men med et barn der ikke sover medmindre det er i arm giver det altså noget mere sammenhængende hverdag som enlig når bamsen lige kan sige den brumme lys der gør at baby gerne vil sove 2-3 timer sammenhængende i sin lift...

Anmeld

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

JeNoVa skriver:

Jeg købte en lignende bamse til min ene datter, da hun var 5 måneder gammel, og den havde absolut ingen effekt. Nu er hun 11 måneder gammel og sover stadig ikke mere end højest et par timer i træk - på en god nat.

Åååh får helt ondt af dig altså i nat bliver første nat med doo doo ellers sover vi kun 1-2,5 time ca også er vi vågen resten af natten også selvom vi er hos mor... Så håber doo doo bliver accepterer om natten...

Anmeld

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Vi brugte den den første måned .. Så kom Caroline over i en slyngevugge og så var der ikke plads til den mere  

Men den virkede fint der .. Jeg har hørt at man skal bruge den fra start af , da de ellers "glemmer" lyden .. Vi brugte livmoderlyden .. 

Da hun blev større og kom over i tremmesengen brugte vi den med melodien .. Men det var ikke rigtig nogel succes

Heheh er også livmoder jeg bruger og han sover dejlig tungt og smiler så tror han har det skønt men rart med positiv feedback

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Höör skriver:

Jeg har aldrig haft sådan en til Astrid. Hun har bare sovet. Så nemt var det..
Men min veninde havde en til hendes den yngste og hun var rigtig glad for den..

Anmeld

10. februar 2012

JeNoVa

Höör skriver:

Åååh får helt ondt af dig altså i nat bliver første nat med doo doo ellers sover vi kun 1-2,5 time ca også er vi vågen resten af natten også selvom vi er hos mor... Så håber doo doo bliver accepterer om natten...

Tak, jeg har også ondt af mig selv til tider. Jeg håber, at du vil opleve mere success med bamsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.