Glæder mig så meget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

I dag drager min mand og jeg til jylland for at besøge hans forældre. Det bliver rigtig hyggeligt at være sammen med dem igen, men jeg glæder mig nu allermest til at skulle fortælle dem at de skal være BEDSTEFORÆLDRE!!! 

Det er deres første barnebarn, så det er ret specielt. 

Nu har jeg også ventet i 5 uger, så nu kan jeg snart ikke holde spændingen ud mere... 

Uh, hvor jeg glæder mig!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

I dag drager min mand og jeg til jylland for at besøge hans forældre. Det bliver rigtig hyggeligt at være sammen med dem igen, men jeg glæder mig nu allermest til at skulle fortælle dem at de skal være BEDSTEFORÆLDRE!!! 

Nu har jeg også ventet i 5 uger, så nu kan jeg snart ikke holde spændingen ud mere... 

Spændende!

Har i nogle planer for hvordan i har tænkt jer at sige det? Det var oz noget helt specielt at skulle fortælle kærestens mor at hun skal være farmor, netop fordi det er hendes første "rigtige" barnebarn

Anmeld

10. februar 2012

Aabye

Uh.. Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til.. 
Det var så priceless at se mine egne forældre og mine svigerforældres ansigter da jeg fortalte dem at de skulle være bedsteforældre..
Min far var ved at køre galt.. <- knap så sjovt.. Vidste ikke at han kørte bil da han tog telefonen.. Idiot altså.. 

Anmeld

10. februar 2012

lailamik

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå, det bliver spænnende at se hvordan de reagerer 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Ih, hvor dejligt det er fantastisk at se reaktionerne på den slags

Held og lykke - og tillykke med graviditeten

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Spændende!

Har i nogle planer for hvordan i har tænkt jer at sige det? Det var oz noget helt specielt at skulle fortælle kærestens mor at hun skal være farmor, netop fordi det er hendes første "rigtige" barnebarn

Vi har tænkt lidt over hvordan vi vil sige det, men er ikke rigtig kommet frem til noget. Jeg tror bare vi tager det som det kommer og ser hvornår situationene er til det 

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

lailamik skriver:

Kan jeg godt forstå, det bliver spænnende at se hvordan de reagerer 

Hvor langt er du henne? 

Ja, jeg erogså rigtig spændt på at se deres ansigtsudtryk  Jeg er 8+3.

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Zitan skriver:

Uh.. Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til.. 
Det var så priceless at se mine egne forældre og mine svigerforældres ansigter da jeg fortalte dem at de skulle være bedsteforældre..
Min far var ved at køre galt.. <- knap så sjovt.. Vidste ikke at han kørte bil da han tog telefonen.. Idiot altså.. 

Uh ha, det var da ikke en særlig god reaktion fra din far, men sikkert fordi han blev så overrasket  Bare godt der ikke skete noget!

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Ih, hvor dejligt det er fantastisk at se reaktionerne på den slags

Held og lykke - og tillykke med graviditeten

Tak! Jeg glæder mig også rigtig meget til at se deres reaktion!!! 

Anmeld

11. februar 2012

Aabye

Nej det var et lidt uheldigt tidspunkt jeg fangede ham på.. Hehe... Hans kone sagde at det var lang tid siden hun havde set ham SÅ glad. Han har plaget om børnebørn i lang tid nu... Lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.