Kig lige her - er den der nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

chas12

BabyWish2012 <3 skriver:

HVOR SNYD! 

I må da have en fantastisk tur 

- Men ja, ens krop bliver man sk* aldrig klog på 

Ja det bliver LÆKKERT!!!
Men mon ikke også i får en hyggelig weekend når du nu står med sådan en æl test?

-Nej det gør man godt nok ikke - men det jo heller ikke sikkert det er meningen vi skal det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

dola

BabyWish2012 <3 skriver:

Kan godt forstå hvis i bliver trætte af mig, men bliver lige nødt til at spørge jer herinde 

Min sidste mens var d. 18/1 og sluttede d. 22/1, ved ikke hvor længe cyklus er på, da det er første cyklus efter MA i dec.

Jeg er på 23. dagen idag, 8 dage til testdag.
Tog 2 teste igår (nr 1 & 2) - de ser jo positive ud.

Har så lige taget 1 idag (nr 3) - har jeg så ÆL idag?
Det virker bare underligt at den skal ligge på 23. dagen!

Jeg havde sidste mens første dag den 3 juli og blev befrugtet den 13. Ved datoerne da jeg var begyndt at notere mens, fordi jeg var stoppet på P-piller og ved dagen da vi havde en ups med en kondom den dag og ikke havde det efterfølgende... !

2 uger senere tog jeg en test ot den var god nok!

Jeg havde læst at man godt kan blive "imun" over for kærestens sæd hvis man prøver meget.. Måske i skulle prøve med beskttelse en tid og så når du havde ÆL så prøve uden?!?!
Men har altså overhovedet ikke sat mig ind i det der med ÆL, da det jo ikke blev aktuelt for mig!!

Anmeld

10. februar 2012

M&N

dola skriver:

Jeg havde sidste mens første dag den 3 juli og blev befrugtet den 13. Ved datoerne da jeg var begyndt at notere mens, fordi jeg var stoppet på P-piller og ved dagen da vi havde en ups med en kondom den dag og ikke havde det efterfølgende... !

2 uger senere tog jeg en test ot den var god nok!

Jeg havde læst at man godt kan blive "imun" over for kærestens sæd hvis man prøver meget.. Måske i skulle prøve med beskttelse en tid og så når du havde ÆL så prøve uden?!?!
Men har altså overhovedet ikke sat mig ind i det der med ÆL, da det jo ikke blev aktuelt for mig!!

Øhm, jeg har aldrig hørt at man kan blive imun overfor ens mands sæd? 

Jeg blev gravid i første forsøg efter p-piller og der havde vi sex hele måneden op til testdag og jeg blev altså gravid, så tror altså ikke er det. 

VI gør det 1-2 dag, for at sikrer os at ramme ÆL. Det er jo ikke alle der prøver æl-teste, men manden forslog det denne måned, så hvorfor ikke. Havde aldrig i min vildeste fantasi regnet med den ville ligge så sent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.