Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger søger søger, drenge eller neutralt natdragter.
str. 50 og 56
Må gerne være brugt men gerne pænt og billigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Søger du stadig? Jeg har noget BILLIGT til salg. Se min profil.
AnneL skriver: Søger du stadig? Jeg har noget BILLIGT til salg. Se min profil.
Iihh.. ja kigger lige så
Laijona Äiti skriver: Søger søger søger, drenge eller neutralt natdragter. str. 50 og 56 Må gerne være brugt men gerne pænt og billigt.
har os noget til salg
Laijona Äiti skriver: Iihh.. ja kigger lige så
Kunne ikke skrive i dit indlæg så gør det her:
Tror det må være dem som hedder 3 stk. nattøj
midt på billedet ligger to dragter og en par blå bukser. Er det velour buks? er standen pæn?
jeanne-skat skriver: har os noget til salg
kigger lige så.
Du har den dragt jeg BARE MÅ EJE hedder noget med "Y" denim dragt med lynlås og stjerner bag på lommerne. hed nr. 5 i en af dine salgsindlæg...
Laijona Äiti skriver: Kunne ikke skrive i dit indlæg så gør det her: Tror det må være dem som hedder 3 stk. nattøj midt på billedet ligger to dragter og en par blå bukser. Er det velour buks? er standen pæn?
Det er alm. bomulds natbukser. Den hvide dragt er ikke brugt meget, det andet er brugt, men prisen er også sat derefter
Laijona Äiti skriver: Du har den dragt jeg BARE MÅ EJE hedder noget med "Y" denim dragt med lynlås og stjerner bag på lommerne. hed nr. 5 i en af dine salgsindlæg...
ja den er os rigtig fed hva ville du gi for den
jeanne-skat skriver: ja den er os rigtig fed hva ville du gi for den
Uhh.. kender slet ikke mærket så ved jo intet om oprin. pris men 75 kr.? vil jo ikke fornærme nogen men det må være mit bud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128