Verdens bedste kur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Lotus86

Den bog har jeg lige fået ind af døren, og starter op på mandag.

Er der andre der er i gang, eller har planer om det? Tænkte bare det måske var meget rart at have nogle støtter herinde, og nogle man kunne dele erfaringer og gode råd med

Er meget spændt på det, har læst meget i den nu, og tror virkelig på det den her gang, men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

132319

Jeg er så småt i gang, i form af kalorietælling og det går ganske godt.

Jeg har helt droppet at spise andet end et enkelt stykke frugt og en gulerod om aftenen, hvor jeg førhen proppede mig med slik, kage, chips og cola.

Jeg har ikke overskud til at skulle starte en super kur men kalorietælling på madlog giver mig lidt af en øjenåbner for, hvor sindsygt mange kalorier jeg førhen har indtaget på en dag 

Jeg har kvittet smør på brødet og arbejder på at fjerne "dagligdagscolaen" og så spiser jeg vindruer hver gang jeg har lyst til noget sødt

Anmeld

10. februar 2012

Lotus86

132319 skriver:

Jeg er så småt i gang, i form af kalorietælling og det går ganske godt.

Jeg har helt droppet at spise andet end et enkelt stykke frugt og en gulerod om aftenen, hvor jeg førhen proppede mig med slik, kage, chips og cola.

Jeg har ikke overskud til at skulle starte en super kur men kalorietælling på madlog giver mig lidt af en øjenåbner for, hvor sindsygt mange kalorier jeg førhen har indtaget på en dag 

Jeg har kvittet smør på brødet og arbejder på at fjerne "dagligdagscolaen" og så spiser jeg vindruer hver gang jeg har lyst til noget sødt

Ja madlog er super effektivt, har virkelig også fået øjnene op for hvor mange unødvendige kalorier man indtager hver dag

Anmeld

10. februar 2012

132319

Lotus86 skriver:

Ja madlog er super effektivt, har virkelig også fået øjnene op for hvor mange unødvendige kalorier man indtager hver dag

Det er faktisk ulækkert så meget jeg indtog, vil tro at det var i nærheden af 3000 kalorier  Nu er jeg nede på mellem 1600 og 1700

Jeg skal også til at stoppe med at amme (min datter er 17 måneder). Min krop holder på de fedtdepoter der er, for at have næring til amningen og det holder bare ikke hvis jeg skal tabe mig

Anmeld

23. februar 2012

MorTil2<3

Lotus86 skriver:

Er der andre der er i gang, eller har planer om det? Tænkte bare det måske var meget rart at have nogle støtter herinde, og nogle man kunne dele erfaringer og gode råd med

Er meget spændt på det, har læst meget i den nu, og tror virkelig på det den her gang, men nu må vi se

hej ville lige høre dig ang. bogen, er den god virker det, hvad går det ud på ? håber du vil svare

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Lotus86 skriver:

Hvad går den ud på ?

Anmeld

23. februar 2012

Zafir

Jeg er jo gået på 'hverdagskur', så jeg bruger pulver til morgenmad, frokost og evt. nat snack og spiser alm aftensmad med min familie Det virker umiddebart rigtig godt for mig.. (sagde hun på 3. dagen hehe). Men jeg har svært ved at ændre for meget på mine mad vaner og jeg ved, hvad mine hovedproblemer er.

Smør på brødet (som jeg ELSKER!!!)
For usund frokost
Alt for usund aften/natsnack.

Min aftensmad er fatksik og har altid været det sundeste måltid på dagen og vi forsøger kun at drikke sodavand i weekenden.

Så jeg håber det er verdens bedste kur for mig

Held og lykke med din verdens bedste kur

Anmeld

23. februar 2012

*Sofie*

132319 skriver:

Må jeg ikk lige spørge dig hvordan du har gjort?
For mig er det blevet en rigtig rigtig dum vane at spise chokolade osv om aftenen.
Hvad har dine tanker været? Hva har du gjort/sagt til dig selv for at holde ved?
Jeg ville så gerne kunne gøre det du har gjort...men vanen er simpelthen for indgroet. Lidt lissom rygning...
Det er forfærdeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.