Viktor 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Den kommende far

Så er Viktor rundet endnu en måned 2 måneder med op og ned ture samt indensiden af et hospital. Vi kan efterhånden helt få hospitalskuler så vi er begyndt at komme lidt ud herfra for at få noget frisk luft. 

Hvis alt går godt har vi cirka en måned tilbage på Herning sygehus. Viktor vokser sig rigtig stor. Da han blev målt og vejet igår resulterede det i 41 cm og 1865 gram Det er næsten svært at forestille sig at han har været meget mindre. 

http://babydutten.blogspot.com/2012/02/maledag-5.html

Viktor har måske fået navlebrok så vi sidder og venter på at lægen kommer og kigger på ham. Det er dog normalvis ikke noget alvorligt så vi afventer tiden og ser hvordan det udvikler sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

TbCp

Stort tillykke

Synes det er "hyggeligt" (det er vist ikke det rigtige ord) at følge jer når vores drenge er så tæt i alder, begge født for tidligt... så jeg kan nemt følge alle de følelser i har omkring det...

sikke han vokser den lille gut

Anmeld

10. februar 2012

Muhmi

Hvor er det dejligt at høre at han vokser sig stor og stærk...! Han er en lille fighter, det skal han have!  Og vidunderligt at i nu kan se en ende på jeres hospitalsophold.. Det bliver super at få ham med hjem, så i kan begynde at blive en normal familie...

Anmeld

10. februar 2012

Den kommende far

TbCp skriver:

Stort tillykke

Synes det er "hyggeligt" (det er vist ikke det rigtige ord) at følge jer når vores drenge er så tæt i alder, begge født for tidligt... så jeg kan nemt følge alle de følelser i har omkring det...

sikke han vokser den lille gut

Det kan godt være svært at sætte sig ind i det følelser vi har hvis ikke man selv har prøvet det. 

Anmeld

14. februar 2012

piaeisensee

Ja man skal selv have prøvet det! Og stort tillykke med lille manden

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Tillykke med Viktors 2. måned - super flot at han er blevet så "stor". Han er en sej lille gut

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

Jeg fandt denne blog - det kunne være noget I ville læse. Drengen her hedder også Victor og er født for tidligt. Måske en opmuntring og gode råd - eller bare at drage en lettelsens suk indimellem.. I kan måske selv bidrage, når der er overskud og I har brug for at dele med andre i samme situation..  Mange knus til jer alle.

Anmeld

14. februar 2012

JeNoVa

Tillykke med Viktor's to måneder. Jeg håber, I snart kan komme hjem fra hospitalet.

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

JeNoVa skriver:

Tillykke med Viktor's to måneder. Jeg håber, I snart kan komme hjem fra hospitalet.

tak for det det håber vi bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.