Forventer det værste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

lillemusen10

..men håber selvfølgelig på det bedste. Det er bare ikke et så godt tegne at pletblødningerne som startede for en hel uge siden har taget til igen. Det blev værre i går eftermiddags og har fortsat her til morgen. Jeg er i dag 7+0.

I aftes var jeg ved vagtlægen, som synes jeg skulle have en henvisning til akut scanning ved en gynækolog i dag. Der er jo ikke noget at gøre, hvis jeg er ved at abortere, men klarer heller ikke længere at gå med uvisheden. Har næsten ingen søvn fået den sidste uge.

Nu har jeg lige fået lavet henvisningen ved min egen læge og venter til klokken bliver 9 og jeg kan ringe og få den akutte scanning ved gynækologen.

Jeg håber godt nok den lille meget ønskede spire bliver derinde... vil blive knust hvis det ikke er tilfældet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

VNB

lillemusen10 skriver:

..men håber selvfølgelig på det bedste. Det er bare ikke et så godt tegne at pletblødningerne som startede for en hel uge siden har taget til igen. Det blev værre i går eftermiddags og har fortsat her til morgen. Jeg er i dag 7+0.

I aftes var jeg ved vagtlægen, som synes jeg skulle have en henvisning til akut scanning ved en gynækolog i dag. Der er jo ikke noget at gøre, hvis jeg er ved at abortere, men klarer heller ikke længere at gå med uvisheden. Har næsten ingen søvn fået den sidste uge.

Nu har jeg lige fået lavet henvisningen ved min egen læge og venter til klokken bliver 9 og jeg kan ringe og få den akutte scanning ved gynækologen.

Jeg håber godt nok den lille meget ønskede spire bliver derinde... vil blive knust hvis det ikke er tilfældet.

STORT kram til dig! 

Håber virkelig at du får gode nyheder derinde  

jeg har selv prøvet at miste i 7 uge, og det er bare MEGA hårdt... men jeg styrt blødte altså... så jeg tror på at der er godt håb for dig! 

giv lyd når du er hjemme igen ikk? 

Anmeld

10. februar 2012

**Ønskebabyen

Håber det bedste for dig!

Anmeld

10. februar 2012

lillemusen10

Jeg har fået en tid kl. 10.30 til scanning... Er meget nervøs. Har også flere "mens-agtige" smerter i dag.

Men tusind tak for de opmuntrende ord, håber det er jer der får ret! Vender selvfølgelig tilbage med en update på denne tråd, når jeg kommer hjem igen.

Anmeld

10. februar 2012

lillemusen10

Gynækologen havde intet positivt at sige... det så ikke lovende ud. Der kunne kun ses en lille fostersæk på ca. 4 mm. (hvilket svarer til en graviditet i uge 5)... og jeg er 7+0 idag. Så sandsynligheden for at jeg er ved at abortere er meget stor, når nu blødningen er taget til. Har fået taget HCG tal i dag og skal igen på mandag. Ved først det endelige svar tirsdag. Virkelig virkelig skod og jeg er SÅ ked af det. Tudede hele vejen hjem i bilen... Vi ønskede brændende en baby! Lige pludselig falder alle drømme bare sammen.  Ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Kæresten kommer hjem i sin frokostpause om lidt...

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

lillemusen10 skriver:

Gynækologen havde intet positivt at sige... det så ikke lovende ud. Der kunne kun ses en lille fostersæk på ca. 4 mm. (hvilket svarer til en graviditet i uge 5)... og jeg er 7+0 idag. Så sandsynligheden for at jeg er ved at abortere er meget stor, når nu blødningen er taget til. Har fået taget HCG tal i dag og skal igen på mandag. Ved først det endelige svar tirsdag. Virkelig virkelig skod og jeg er SÅ ked af det. Tudede hele vejen hjem i bilen... Vi ønskede brændende en baby! Lige pludselig falder alle drømme bare sammen.  Ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Kæresten kommer hjem i sin frokostpause om lidt...

åh hvor ærgeligt! - men er der stadig chance for alt er som det skal være, sagde de noget om det??

Anmeld

10. februar 2012

lillemusen10

Der  er kun en chance hvis jeg er blevet gravid meget senere end beregnet - kan bare ikke få det til at passe. Så chancen er minimal for at det går godt. Han sagde også at vi ser på tallene på tirsdag, man at det ikke tegner godt. Han var ked af at jeg skulle gå hele weekenden med den trælse prognose, men der er ikke noget at gøre. Lige nu håber jeg næsten bare at det kommer ud hurtigst muligt, hvis der er noget galt. Er bare så ked af det.

Anmeld

10. februar 2012

Mor til Ella

lillemusen10 skriver:

Der  er kun en chance hvis jeg er blevet gravid meget senere end beregnet - kan bare ikke få det til at passe. Så chancen er minimal for at det går godt. Han sagde også at vi ser på tallene på tirsdag, man at det ikke tegner godt. Han var ked af at jeg skulle gå hele weekenden med den trælse prognose, men der er ikke noget at gøre. Lige nu håber jeg næsten bare at det kommer ud hurtigst muligt, hvis der er noget galt. Er bare så ked af det.

Håber alt går godt.

Vil prøve at opmundre dig med at min termin blev flyttet 10 dage til scanning i uge 12. 

Kunne heller ikke selv få det til at passe

Anmeld

10. februar 2012

Moms

årh din stakkel.

Hvor er det synd for jer.

Mit bedste råd er at tænke positivt.

Det som sker SKER. Der er ikke noget du eller I kan gøre ved det og der er heller ikke noget I kunne have gjort for at forhindre det.

Jeg krydser fingre for jer.

Men skulle du være ved at abortere, så må I bare prøve igen.

Håber du kommer nogenlunde gennem weekenden.

Moms

Anmeld

10. februar 2012

Blirnokaldrigfru

Sikke en trist besked at få Vil bare lige sige, at jeg self. håber at alt er ok - og at du får en god besked på tirsdag!

Men hvis tingene ikke er som de skal være, skal du vide at man siger at man nemt bliver gravid efter en abort - jeg selv stod med en positiv test igen i starten af november, og jeg fik en abort i midten af september! Så tag den tid du har brug for - til at sørge, og hop så op på hesten igen kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.