Til lægen om lidt (Bryster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2012

Anonym trådstarter

For mange år siden snakkede jeg med min daværende læge om mine problemer med mine bryster, han sagde dengang at jeg sku vente til jeg hvert fald var over 21 inden han ville gøre noget, jeg er nu 24, og har det stadig rigtig ritgrig rigtig træls med mine nryster, jeg ska til lægen (har fået ny, da den gamle er bleven pensioneret), jo tættere klokken kommer på tidspunket hvor jeg ska være der, jo dårligere får jeg det..... Puuu, det er et kæmpe problem at ska dele med en fremmede syntes jeg!!

Li et lille pusterum herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

For mange år siden snakkede jeg med min daværende læge om mine problemer med mine bryster, han sagde dengang at jeg sku vente til jeg hvert fald var over 21 inden han ville gøre noget, jeg er nu 24, og har det stadig rigtig ritgrig rigtig træls med mine nryster, jeg ska til lægen (har fået ny, da den gamle er bleven pensioneret), jo tættere klokken kommer på tidspunket hvor jeg ska være der, jo dårligere får jeg det..... Puuu, det er et kæmpe problem at ska dele med en fremmede syntes jeg!!

Li et lille pusterum herfra...

kram til dig..

håber lægen kan hjælpe dig, så du kan få gjort det du gerne vil ved dem..

Anmeld

10. februar 2012

mariamiss6

Håber lægen er til hjælp....

Men jeg kan ikke lade være at tænke på om dit problem består af at have for stor/små bryster, elle romdet er noget helt andet måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.