Filmen Kærestesorger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

st

Den var jeg inde at se i lørdags. Jeg avr helt vild opsat på at skulle se den og havde inviteret min gamle mor med, da hun har gået på Viborg katedralskole da hun var ung. Tænkte det måske var noget for hende, at se sin gamle skole i nye klæder.

Men hold da op hvor var jeg skuffet. Filmen er en typisk Malmros film, med dystret emne og dystre toner rent farvemæssigt i filmen. Den var temmelig langtrukken.

Den levede ikke ligefrem op til forventningerne. Æv, når det nu er så sjældent man er i biffen.

Andre der har set den?

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

3rollinger

Nope. Maa indroemme at jeg ikke engang kendte til dens eksistens. Og nu skal jeg nok heller ikke . Er elles rigtig glad for danske film.

Knus
st

Anmeld

19. marts 2009

Stumpen

Har overvejet at se den, men klippene minder mig bare for meget om kundskabenstræ og det er en god film, men GAMMEL, så tror ikke lige at denne film ala den anden kan leve op til mine forventninger for en film i 2009...

Anmeld

19. marts 2009

Smølf

Hej st,

Jeg har heller ikke set den, men kun fået den anmeldt. Jeg læste politikkens anmeldelse, og de var jo næsten helt oppe og ringe. Min far ringede også til mig og sagde at han havde set den og han var helt vild med den! Han fortalte at han kunne trække mange paraleller med sit eget liv, så den havde ramt ham.
Hvad er basic plot? Har overvejt om manden og jeg skulle se den, men der er jo også "mænd der hader kvinder" og "slumdog milliomaire", så vi må lige se.

KH Neta

Ps. I øvrigt skønt billede i fotokonkurrencen! Havde desværre nået at stemme da jeg så billedet, men hvis jeg kunne gøre det om, havde i fået min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.