Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.. Jeg er interesseret!
Har lige et par spørgsmål.
Er den som ny? Eller mister den batteri hurtigere nu?
Hvor meget har i brugt den?
Og hvor tilfredse har i været med den i forhold til jeres behov?
Følger original taske med til dem?
norenberg skriver: op
op
Har du ikke set mit indlæg?
Nu som Moar skriver: Har du ikke set mit indlæg?
Nu som Moar skriver: Hej.. Jeg er interesseret! Har lige et par spørgsmål. Er den som ny? Eller mister den batteri hurtigere nu? Hvor meget har i brugt den? Og hvor tilfredse har i været med den i forhold til jeres behov? Følger original taske med til dem?
norenberg skriver: ja den er som ny og den mister ikke batteri, vi har brugt den nok max 10 gange, den er rigtig god og viser godt billede og har aldrig oplevet forstyrrelser på den som vi gjorde med vores philips....grunden til at den ikke er brugt mere er at min søn aldrig har sovet ude i barnevognen....da jeg har været lidt pyldret da han er for tidlig født og har haft problemer med lungerne....hvad angår taske ved jeg faktisk ikke om der var en med men skal lige høre manden da det var ham der pakkede dem ud vi har nemlig kun brugt dem her hjemme
ja den er som ny og den mister ikke batteri, vi har brugt den nok max 10 gange, den er rigtig god og viser godt billede og har aldrig oplevet forstyrrelser på den som vi gjorde med vores philips....grunden til at den ikke er brugt mere er at min søn aldrig har sovet ude i barnevognen....da jeg har været lidt pyldret da han er for tidlig født og har haft problemer med lungerne....hvad angår taske ved jeg faktisk ikke om der var en med men skal lige høre manden da det var ham der pakkede dem ud vi har nemlig kun brugt dem her hjemme
Ok, det lyder meget godt..
Hvis du er med på 600 kr inklusiv porto, så vil jeg gerne købe den.
Nu som Moar skriver: Ok, det lyder meget godt.. Hvis du er med på 600 kr inklusiv porto, så vil jeg gerne købe den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128