Svamp .. ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Anonym trådstarter

Tror altså jeg har fået svamp .. 

Men det klør ikke specielt indvendig, kun uden på huden (ved håret) .. Har kløet mig selv næsten hudløs ..  Har ikke barberet mig og vasker mig ikke med andet end vand forneden (nogen gang Vigvag, men lægen siger at det skal man ikke, da det ikke er nødvendigt) og så har jeg noget udflåd .. Men det er ikke grynet eller gulligt, det er sådan helt mælkehvidt .. 

Er det svamp .. ? Synes ikke det lugter sådan specielt meget faktisk .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mor til Majbørn

det kan snildt være svamp - det har jeg lige haft. Totalt normalt hvis man er gravid... Jeg havde Nogenlunde samme symptomer som dig....

Nogle siger at man skal omkring lægen, hvis man er gravid og har svamp, men ellers kan man klare det med håndkøbsmedicin - men jeg fik det klaret over telefonen med lægen og behøvede ikke dukke op. Han sagde jeg skulle: Købe canesten i håndkøb på apoteket og lad være med at sætte pillen op med den der dims der følger med, men brug i stedet for en finger så det ikke kommer helt så langt op.

og vupti.... et par dage efter er det væk

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

det kan snildt være svamp - det har jeg lige haft. Totalt normalt hvis man er gravid... Jeg havde Nogenlunde samme symptomer som dig....

Nogle siger at man skal omkring lægen, hvis man er gravid og har svamp, men ellers kan man klare det med håndkøbsmedicin - men jeg fik det klaret over telefonen med lægen og behøvede ikke dukke op. Han sagde jeg skulle: Købe canesten i håndkøb på apoteket og lad være med at sætte pillen op med den der dims der følger med, men brug i stedet for en finger så det ikke kommer helt så langt op.

og vupti.... et par dage efter er det væk

Havde også svamp i min sidste graviditet .. og det kløede indvendig, ikke udvendig ..  

Og der var mit udflåd grynet og gulligt .. Men det kunne være jeg skulle kontakte lægen ..

Det er bare underligt at det kun er der hvor håret er, og så op på undersiden af min mave .. 

Anmeld

9. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Tror altså jeg har fået svamp .. 

Men det klør ikke specielt indvendig, kun uden på huden (ved håret) .. Har kløet mig selv næsten hudløs ..  Har ikke barberet mig og vasker mig ikke med andet end vand forneden (nogen gang Vigvag, men lægen siger at det skal man ikke, da det ikke er nødvendigt) og så har jeg noget udflåd .. Men det er ikke grynet eller gulligt, det er sådan helt mælkehvidt .. 

Er det svamp .. ? Synes ikke det lugter sådan specielt meget faktisk .. 

Det lyder rigtig meget som svamp.. Du kan jo få lægen til at tjekke det..

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Havde også svamp i min sidste graviditet .. og det kløede indvendig, ikke udvendig ..  

Og der var mit udflåd grynet og gulligt .. Men det kunne være jeg skulle kontakte lægen ..

Det er bare underligt at det kun er der hvor håret er, og så op på undersiden af min mave .. 

Har haft det flere gange - og den ene gang jeg har haft det under min graviditet har det heller ikke været samme symptomer som før.

Men lærte så, at der findes forskellige typer af svamp... Ring til lægen og få det overstået

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Har haft det flere gange - og den ene gang jeg har haft det under min graviditet har det heller ikke været samme symptomer som før.

Men lærte så, at der findes forskellige typer af svamp... Ring til lægen og få det overstået

Puha, det er bare så ubehageligt at blive tjekket .. 

Så håber det kan klares over telefonen .. 

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Puha, det er bare så ubehageligt at blive tjekket .. 

Så håber det kan klares over telefonen .. 

ja men du kan vel bare ringe derop, forklare symptomerne og at du har hafft det før og høre om det er nødvendigt at du kommer forbi.... de er garanteret glade for at klare det over telefonen

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

ja men du kan vel bare ringe derop, forklare symptomerne og at du har hafft det før og høre om det er nødvendigt at du kommer forbi.... de er garanteret glade for at klare det over telefonen

Ja, det vil jeg ihvertfald lige gøre i morgen tidlig .. 

Anmeld

9. februar 2012

Valle81

Lyder som svamp, jeg ville bare tage på apoteket og få en canesten kombi pakke. Husk ikke at bruge indførings hylster hvis du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.