Ja efter og have gået og døjet en del med plukveer i 3 uger nu og forsøgt kun og arbejde på halv tid i en uge nu, ja så endte det med fuld sygemelding i dag..
Var ved lægen i dag for og få glucosebelastnings blodprøve.
Den var heldigvis helt fint og ingen graviditets sukkersyge her..
Samtdig var jeg så til samtale med lægen og blev undersøgt.
Han kunne slet ikke røre min mave uden at det gjorde ondt og plukveerne startede.
Han spurgte hvor mange gang i døgnet jeg har dem og det er ca mellem 10 og 15 gange om dagen og det er så alt alt for meget nu.
Selvom jeg kun har 2½ uge igen inden jeg går på barsel, så turde han ikke lade mig forsætte med og arbejde..
Jeg er jo ssh'er og vi har jo et hårdt fysisk arbejde og selvom mit arbejde har forsøgt og skåne mig, så er det ikke nok.
Min krop vil ikke mere lige nu.
Så nu skal alle de her plukveer gerne stoppe inden for en uge og gør de ikke det, så skal jeg til yderlig undersøgelse på sygehuset..
Jeg er noget ærgeligt over at jeg ikke kunne klare tiden ud på arbejdet.
Men omvendt igen har der jo fra start af været stor forskel på denne og sidste graviditet, så jeg havde nok ikke helt ventet at kunne gå tiden ud på arbejde, inden jeg skal gå fra.
Mit arbejde er heldigvis 100% forstålig over for det.
MEn det er knap jeg selv er. Men det er også fordi jeg ikke er skabt til og sidde stille i en stol og fortage mig inegen ting.
Men jeg bliver nød til det, hvis jeg ikke vil risikere og føde før tid.
Og smatidig skal jeg jo også tænke på Lærke der har brug for sin mor..
Hun skal jo ikke "lide" under at hun skal have en lillesøster...
Så nu skal jeg så prøve og tage det med ro og bare nyde den sidste tid af min graviditet.
Håber jeg kan nyde det. Lige nu virker de sidste 10 uger som meget lang tid..
Knus fra Pia.
Anmeld