I skal da lige se :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.261 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

TrineMine86

hvad jeg har hjulpet min gode veninde med at lave  

jeg hjalp min skønne veninde med at lave en dåbskage til min lille niece (rettere, jeg hjalp med at dekorere ), det er kun 3. gang at jeg har været med til at lave en kage, og synes min venínde er hammer dygtig til det, på trods af at hun ikke har været igang med at lave kager så længe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Den lykkelige

Ej den er da super fin!!!!

Anmeld

9. februar 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

jeg hjalp min skønne veninde med at lave en dåbskage til min lille niece (rettere, jeg hjalp med at dekorere ), det er kun 3. gang at jeg har været med til at lave en kage, og synes min venínde er hammer dygtig til det, på trods af at hun ikke har været igang med at lave kager så længe

Wow, den er godt nok flot, Trine!! man blir altså osse helt lækkersulten.. hvis man kan nænne det.. hihi!

Anmeld

9. februar 2012

TrineMine86

Den lykkelige skriver:

Ej den er da super fin!!!!

1000 tak

Anmeld

9. februar 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Wow, den er godt nok flot, Trine!! man blir altså osse helt lækkersulten.. hvis man kan nænne det.. hihi!

haha, Mange tak Heidi

den smagte også super godt, kunne faktisk godt lige klemme en bid ned nu 

går det ellers godt hos jer?

Anmeld

9. februar 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

haha, Mange tak Heidi

den smagte også super godt, kunne faktisk godt lige klemme en bid ned nu 

går det ellers godt hos jer?

Uhm ja, også mig!! Det er som om man glemmer kuren når man ser sådan en kage, haha!!

Det går rigtig fint! William er ret nem, synes jeg. Han skal 5 mdrs vaccineres på mandag (øv)  ..

Hvad med jer??

Anmeld

9. februar 2012

Faith

Den er sindssygt flot!!!!!!

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Ej, hvor er den fiiin, Trine-pigen! Har hun udstikkere og prægere til alle blomsterne? For de er godt nok fine! Super godt job, du!

Anmeld

9. februar 2012

.....

Det ser rigtig godt ud

Anmeld

9. februar 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Uhm ja, også mig!! Det er som om man glemmer kuren når man ser sådan en kage, haha!!

Det går rigtig fint! William er ret nem, synes jeg. Han skal 5 mdrs vaccineres på mandag (øv)  ..

Hvad med jer??

ja den kan man hurtig glemme hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.