Min lækre baby-pige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

AnnaK89

Hej piger

Vil bare lige give en update på baby-pigen i maven 

Har idag været til den almindelige MD-scanning (19+6 idag), dog en udvidet en af slagsen Lå godt nok længe på den briks idag - tror det tog mellem 45-55 min 

Men det gjorde nu ikke noget - fik da set lille pigen fra alle sider og vinkler

De var to om, at scanne mig idag, så et par ekstra øjne at kigge med - de synes det hele så meget fint ud og .... DE FANDT HJERNEBJÆLKEN!!! (den som min datter mangler ) Og det er bare KÆMPE!!! stort for mig, at den er der, så jeg ved at vores baby-pige ikke fejler det samme som min datter, eller for den sags skyld, slet ikke fejler noget  

Hjerte, lunger, bughule, nyrer og alt andet så helt fint og normalt ud Det er så lækkert!

Jeg skal scannes igen i uge 25, der vil de kigge hjernen igennem igen, bare for at være sikker, da hjernen jo udvikler sig hele tiden. 

Og så ved jeg virkelig ikke hvor mange gange de to kaldte min baby en smuk baby   De var virkelig søde, dygtige og bare rigtig behagelige at være inde hos og gav sig virkelig tid til at forklarer hvad de gjorde

Så jeg er bare rigtig lettet og glæder mig til, at se baby igen om ca. 5 uger

I får lige et billed med på vejen - hun ligner meget sin søster på næsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Vil bare lige give en update på baby-pigen i maven 

Har idag været til den almindelige MD-scanning (19+6 idag), dog en udvidet en af slagsen Lå godt nok længe på den briks idag - tror det tog mellem 45-55 min 

Men det gjorde nu ikke noget - fik da set lille pigen fra alle sider og vinkler

De var to om, at scanne mig idag, så et par ekstra øjne at kigge med - de synes det hele så meget fint ud og .... DE FANDT HJERNEBJÆLKEN!!! (den som min datter mangler ) Og det er bare KÆMPE!!! stort for mig, at den er der, så jeg ved at vores baby-pige ikke fejler det samme som min datter, eller for den sags skyld, slet ikke fejler noget  

Hjerte, lunger, bughule, nyrer og alt andet så helt fint og normalt ud Det er så lækkert!

Jeg skal scannes igen i uge 25, der vil de kigge hjernen igennem igen, bare for at være sikker, da hjernen jo udvikler sig hele tiden. 

Og så ved jeg virkelig ikke hvor mange gange de to kaldte min baby en smuk baby   De var virkelig søde, dygtige og bare rigtig behagelige at være inde hos og gav sig virkelig tid til at forklarer hvad de gjorde

Så jeg er bare rigtig lettet og glæder mig til, at se baby igen om ca. 5 uger

I får lige et billed med på vejen - hun ligner meget sin søster på næsen

hvor er det stort. tillykke

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

l.kjoeller skriver:

hvor er det stort. tillykke

Tak Ja det er virkelig stort - ved det kan virke, som en mærkelig ting at blive så kørt op omkring, men det er virkelig bare stort for os 

Anmeld

9. februar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Tak Ja det er virkelig stort - ved det kan virke, som en mærkelig ting at blive så kørt op omkring, men det er virkelig bare stort for os 

nej det kan jeg skam godt forstå... det er jo langt fra en selvfølge alt er som det skal være desværre. måtte også vente til uge 18 før jeg kunne få det bekræftet - da vi havde en dårlig risiko vurdering

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

l.kjoeller skriver:

nej det kan jeg skam godt forstå... det er jo langt fra en selvfølge alt er som det skal være desværre. måtte også vente til uge 18 før jeg kunne få det bekræftet - da vi havde en dårlig risiko vurdering

Åhhh  det er trælst at gå med nervøsitet - men det var godt at alt viste sig at være okay

Anmeld

9. februar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

J

Åhhh  det er trælst at gå med nervøsitet - men det var godt at alt viste sig at være okay

Ja det var en kæmpe lettelse . Så kan på en måde godt forstå din følelse:-D

Anmeld

9. februar 2012

JH12

Hvor dejligt, det hele var som det skulle være, det må godt nok være stort Og dejligt de tager sig god tid til at tjekke det hele ordentlig igennem, og at de er to om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.