Måske et fjollet spørgsmål om smørcreme, kagedamer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.916 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

MaybeBaby

Men står lige og prøvelaver en omgang smørcreme. 250 gr. flydende becel, 250 gr. flormelis og lidt kakaopulver, men synes den er så frygtelig tynd. Minder mest om en julesovs. Og så står kage-dummy her og tænker: Mon ikke det er fordi, at man skal smelte 500 gr. smør? Så den bliver tykkere når den køles af?

/Mette - der undskylder sig med Rudolfsnæse, kæmpe hovedpine, intet overskud, en syg søn OG det faktum, at jeg er en fump til at lave noget 1. gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Kay

jeg plejer at bruge blød smør.... altså smør jeg har ladet ligge ude en times tid... eller lige giver meget lidt tid i microovnen... man kan ikke bruge det der flydende magarine... det er for tyndt... og så (efter min mening) smager det ikke godt....

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

Kay skriver:

jeg plejer at bruge blød smør.... altså smør jeg har ladet ligge ude en times tid... eller lige giver meget lidt tid i microovnen... man kan ikke bruge det der flydende magarine... det er for tyndt... og så (efter min mening) smager det ikke godt....

Det er også lige præcis det, jeg synes Mange tak - og så pisker du det så bare sammen med alt det andet?

Anmeld

9. februar 2012

Kay

MaybeBaby skriver:

Det er også lige præcis det, jeg synes Mange tak - og så pisker du det så bare sammen med alt det andet?

jeps lige netop det er også rigtig godt at putte nutella i hvis det passer til kagen

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

Kay skriver:

jeps lige netop det er også rigtig godt at putte nutella i hvis det passer til kagen

Ja, tilføjelse af flere kalorier er altid godt. Det er tobleronecreme og bærmousse og vaniliebunde. Namme nam!

Anmeld

9. februar 2012

Kay

MaybeBaby skriver:

Ja, tilføjelse af flere kalorier er altid godt. Det er tobleronecreme og bærmousse og vaniliebunde. Namme nam!

jamen så er nutella i smørcremen en lækker tilføjelse

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

Kay skriver:

jamen så er nutella i smørcremen en lækker tilføjelse

Puha, mine gæster kommer til at trille hjem. Udover kæmpekage (Nu også med nutella) er der også en kransekagevugge lavet til godt 35 mennesker og selvfølgelig med asti til. For ikke at nævne alt det vi skal have inden!

Anmeld

9. februar 2012

Kay

MaybeBaby skriver:

Puha, mine gæster kommer til at trille hjem. Udover kæmpekage (Nu også med nutella) er der også en kransekagevugge lavet til godt 35 mennesker og selvfølgelig med asti til. For ikke at nævne alt det vi skal have inden!

nøj lydder lækkert...

glæder mig til jeg skal til at planlægge navngivnings fest 

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

Kay skriver:

nøj lydder lækkert...

glæder mig til jeg skal til at planlægge navngivnings fest 

Det kan jeg godt forstå - ligegyldig hvilken model man vælger mht at de skal have navnet, så er festen og fejring af baby en dejlig og stor dag

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Flydende becel???  Tror du har problemet lige der
Jeg plejer bruge lurpak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.