Manglende info om muligheder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

L&V

Gry91 skriver:

Ja må ringer til hende imorgen  

det fylder bare så meget i mit hoved lige nu!  
jeg vil bare gerne have en god fødsel den ene eller anden vej  

Kan jeg godt forstå det er en stor ting og det skal være godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

sådan havde jeg det os med amning så ringede til hende der sku være vores sp og fik en rigtig god snak, kan klart anbefales

Men ammede du så eller hvordan????

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Lollo1987 skriver:

Men ammede du så eller hvordan????

Ja i knap 3 måneder så magtede jeg det ikke mere men så var det prøvet og har aldrig hørt en kommentar fra sp eller andre om at jeg stoppede. Min sp var helt med på at jeg gjorde det kun hvis jeg havde det okay med det

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

Ja i knap 3 måneder så magtede jeg det ikke mere men så var det prøvet og har aldrig hørt en kommentar fra sp eller andre om at jeg stoppede. Min sp var helt med på at jeg gjorde det kun hvis jeg havde det okay med det

Okay, så er der da håb

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Lollo1987 skriver:

Okay, så er der da håb

Anmeld

9. februar 2012

Muffinmus

Altsåsom udgangspunkt gårde jo ud fra folk føder normalt da det er jo er sådan man gør når baby skal ud---føder den:-)Hvis du så af en eller anden grund IKKE ønsker at føde er du jo selv nødt til at tage det op med dem, det ved det jo ike da det ikke er det man går ud fra. Man spørger jo ikke folk om de vil føde eller have ks som sådan, Folk SKAL føde i deres bog medmindre andet er nævnt, nok derfor ik ikka har taget snakken:-)

Så du må jo selv være lidt med for at få det som du vil have det når det er noget andet end det normale du ønsker:-)at snakke fødsel plejer fødselsforberedeln sjo netop at være der man går ehn for at få indfo, men jm ved jo det samme så vil man hellere have en privat snakog spørge om pinlige ting eller stille underlige spørgsmål, så kan man gå til hende:-)

Har prøvet både ks og at føde, vil hellere føde, men sådan er vi jo så forskellige. 

Og ønsker du 

Pøj med det:-)

Anmeld

10. februar 2012

Gry91

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå det er en stor ting og det skal være godt.

Ja lige præcis

Anmeld

10. februar 2012

Gry91

isabellamor skriver:

hvis du gerne vil snakke om kejsersnit så kan du evt spørge mig. jeg fik dog ikke planlagt kejsersnit. jeg fik Akut kejsersnit.. men det er det samme (selve proceduren og helingen efterfølgende) 

Tak sender dig måske en pb på et tidspunkt hvis jeg må ?

Anmeld

10. februar 2012

Isabella_mor

Gry91 skriver:

Tak sender dig måske en pb på et tidspunkt hvis jeg må ?

selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.