Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske et lidt personligt spørgsmål.. men er der nogle af jer der har fået strækmærker endnu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: HHvHviHvisMåske et lidt personligt spørgsmål.. men er der nogle af jer der har fået strækmærker endnu?
HHvHviHvisMåske et lidt personligt spørgsmål.. men er der nogle af jer der har fået strækmærker endnu?
Ingen og krydser stadig fingre for, at jeg slipper!
Jeg har ikke nogle endnuHåber det fortsætter sådan, men tvivler sgu på det hehe.Jeg ved bare hvor ked af det jeg bliver når den første dukker op, og især hvis jeg bliver helt fyldt
grøn · ært skriver: Ingen og krydser stadig fingre for, at jeg slipper!
Jeg har ingen på maven, men jeg har fået dem på mine balder Men det vil jeg så også langt hellere end på maven!!!
tanja. skriver: Hvis jeg har kan jeg ikke se dem for de gamle fra sidste graviditet men der kom de så os allerede i uge 16
Hvis jeg har kan jeg ikke se dem for de gamle fra sidste graviditet men der kom de så os allerede i uge 16
Det var tidligt :s Blev du "stor" siden det gik så stærkt?
EKBJ skriver: FFaFakFaktFaktiFaktis Det var tidligt :s Blev du "stor" siden det gik så stærkt?
FFaFakFaktFaktiFaktis
jeg har fået et par "nye" strækmærker men har så mange i forvejen, liger nærmest tigerdyret , et par fra eller til ikke betyder det helt store (: De gamle strækmærker var blevet helt gemmensigtigt/sølvfarvet så de var ikke særlig tydelige mere men det er de så blevet igen.
Ingen stærk mærker her (endnu), og håber jeg slipper ..
Ingen strækmærker endnu. Krydser fingre for at bliver væk Min mor fik dog rigtig mange når hun gik med mig, og jeg har læst et eller andet sted at det skulle være lidt arveligt betinget Jeg har dog, i modsætning til min mor, der tog rigtigt meget på, holdt vægten nogenlunde i skak. Det + det at jeg tabte mig ca 6-7 kg før graviditeten, håber jeg vil hjælpe mig at undgå "tigerdyr" looket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128