Strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

EKBJ

Måske et lidt personligt spørgsmål.. men er der nogle af jer der har fået strækmærker endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

HHvHviHvisMåske et lidt personligt spørgsmål.. men er der nogle af jer der har fået strækmærker endnu?

Hvis jeg har kan jeg ikke se dem for de gamle fra sidste graviditet men der kom de så os allerede i uge 16

Anmeld

9. februar 2012

grøn · ært

Ingen og krydser stadig fingre for, at jeg slipper! 

Anmeld

9. februar 2012

Kruse90

Jeg har ikke nogle endnu
Håber det fortsætter sådan, men tvivler sgu på det hehe.

Jeg ved bare hvor ked af det jeg bliver når den første dukker op, og især hvis jeg bliver helt fyldt

Anmeld

9. februar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Ingen og krydser stadig fingre for, at jeg slipper! 

Jeg har ingen på maven, men jeg har fået dem på mine balder Men det vil jeg så også langt hellere end på maven!!! 

Anmeld

9. februar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Hvis jeg har kan jeg ikke se dem for de gamle fra sidste graviditet men der kom de så os allerede i uge 16

Det var tidligt :s Blev du "stor" siden det gik så stærkt? 

Anmeld

9. februar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

FFaFakFaktFaktiFaktis

Det var tidligt :s Blev du "stor" siden det gik så stærkt? 

Faktisk ikke, men er normalt et lille nips på 43 kg og med den første tog jeg RIGTIG HURTIGT på og endte med 26+ kg så det har gjort sit til at huden ikke kunne følge med var meget ked af dem i starten men ja nu er de der bare og ved jo det er pga en fantastisk ting at de er kommet

Anmeld

9. februar 2012

Camillee

jeg har fået et par "nye" strækmærker men har så mange i forvejen, liger nærmest tigerdyret , et par fra eller til ikke betyder det helt store (:

De gamle strækmærker var blevet helt gemmensigtigt/sølvfarvet så de var ikke særlig tydelige mere men det er de så blevet igen.

Anmeld

9. februar 2012

JH12

Ingen stærk mærker her (endnu), og håber jeg slipper  ..

Anmeld

9. februar 2012

kvinde84

Ingen strækmærker endnu. Krydser fingre for at bliver væk  Min mor fik dog rigtig mange når hun gik med mig, og jeg har læst et eller andet sted at det skulle være lidt arveligt betinget  Jeg har dog, i modsætning til min mor, der tog rigtigt meget på, holdt vægten nogenlunde i skak. Det + det at jeg tabte mig ca 6-7 kg før graviditeten, håber jeg vil hjælpe mig at undgå "tigerdyr" looket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.