Fra barnevogn til klapvogn - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

lycly

Ja hvornår gik I over til klapvogn? Jeg tænker nemlig lidt, at her til sommer, der er Julia 1 år og skal hun så i klapvogn? For umiddelbart var min tanke, at hun jo bare kan sidde op i barnevognen når vi fx er på tur, og det er en helt almindelig stor barnevogn, så hun kan vel også stadig ligge og sove i den ?

Eller hvad er jeres erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Isabella_mor

vi gik over til klapvogn da villads var 8 mdr.. og det fungere fint og er meget bedre at bruge end barnevognen.. den bruger vi sog stadig i weekenderne når han skal sove ude, pga kulden stoler jeg ikke på at han kan holde på varmen i klapvognen.. 

Anmeld

9. februar 2012

Sitrani

LunaLykke skriver:

Ja hvornår gik I over til klapvogn? Jeg tænker nemlig lidt, at her til sommer, der er Julia 1 år og skal hun så i klapvogn? For umiddelbart var min tanke, at hun jo bare kan sidde op i barnevognen når vi fx er på tur, og det er en helt almindelig stor barnevogn, så hun kan vel også stadig ligge og sove i den ?

Eller hvad er jeres erfaringer ?

Jeg tror vi køber en klapvogn til foråret.. Vores børn er lige gamle, og følges jo meget af, har vi før konstateret

Synes en klapvogn i hvert fald er for kold nu her mens det er vinter, og hun kun er 7½ mdr.

Anmeld

9. februar 2012

Maja_4000

Vi skiftede i januer .. Ikke det man plejer , men vores barnevogn blev sgu stjålet , så der var ikke så meget valg

Caroline var knap 13 måneder , og det har fungeret fint .. Hun sover rigtig godt i den også (:

Anmeld

9. februar 2012

AnneBJ

Vi købte en klapvogn i oktober. Mærkelig årstid at købe sådan en på, men det var for at få et lettere køretøj for mig at have med i bus, storcenter mm.

Nu står vores barnevogn oppe i vuggestuen, fordi Felix ikke vil sove i krybberne (de er jo også vold-store for sådan en lille mand ) og derfor sover han eftermiddagslur, og 2 x lur i weekenden, i sin klapvogn. Det går helt fint!

Vi kommer med garanti ikke til at have barnevognen med på tur til sommer!

Hov, og Felix er 10 mdr. nu, og var omkring 7 mdr da vi købte klapvognen. Vi ventede til han kunne sidde selv.

Anmeld

9. februar 2012

MorTil4<3

vores dreng er 20 måneder og bruger staidg kun sin barnevogn, han sidder altid i det og den er jo mere rar hvis man må overgi sig til trætheden PLUS at mor og far kan have mange flere gode ting under vognen hehe .

men han må i klapvogn fra april af, for så skal lillebror have barnevognen

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Vi skifter til klapvogn engang til foråret. Isabella er 15½ mrd. og ææææælsker sin barnevogn. Hun sover til middag i den i vuggestuen - og så er den dejlig at handle med når ikke man har bil 

Anmeld

17. april 2012

løkkeled

Jeg har en Basson Baby klapvogn til salg for 700 kr hvis interesse? Trine

Anmeld

17. april 2012

lycly

løkkeled skriver:

Jeg har en Basson Baby klapvogn til salg for 700 kr hvis interesse? Trine

Tak for tilbuddet, men vi venter med at købe klapvogn til næste forår

Anmeld

17. april 2012

siw84

Sebastian brugte sin barnevogn til han var 22 mdr og vil bestemt ikke gøre det anderledes næste gang.. han havde stadig masser af plads
men vi havde brug for en klapvogn lige op til jul så derfor købte vi den før tid.. men synes lige så godt de kan blive i barnevognen så længe de kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.