Noah-Elias 5 mdr + Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Jemion

Så blev min store basse 5 mdr i mandags hvor han blev vaccineret og målt og vejet.. Han tog vaccinen i stiv arm og var kun syg i 2 dage frem for 7 dage som ved 3 mdr vaccinen.

Han vejer nu 9 kg og er 70,5 cm lang, super nem i hverdagen spiser grød/mos 2-3 gange om dagen nu og startede på at drikke vand af glas til måltiderne for 4 dage siden og den sidder bare i skabet  

Er pavestolt af min basse og synes jeg vil dele lidt billeder med jer

Billede 1: Faldt i søvn på mors arm

Billede 2: Synes vi han ligner Doug fra kings of queens lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Kofoed.

Stor smukke dreng

Anmeld

9. februar 2012

HeidiØ

Han ligner bare en lille frækkert altså!!!  Hihi!

Anmeld

9. februar 2012

Putomanen

Hvor er han bare sød. Jeg kan godt forstå, at du er pavestolt

Anmeld

11. februar 2012

Jemion

Tak kan slet ikke forstå at den store dreng har ligget inde i min mave  Han er lige startet på et spring glæder mig allerede til det er ovre for puha det er en af de værre 

Anmeld

11. februar 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Tak kan slet ikke forstå at den store dreng har ligget inde i min mave  Han er lige startet på et spring glæder mig allerede til det er ovre for puha det er en af de værre 

Ej manner, hvad er nu DET for et spring? Jeg har da ikke læst noget om noget i den uge.. eller har jeg? :O Vi er lige kommet os over de 19 uger jo

Anmeld

12. februar 2012

Jemion

Jeg har den der bog vidunderlige uger hvor de skriver at 26 ugers tigeren godt kan starte i uge 22.. Jeg er stort set ikke i tvivl da han har ændret så meget adfærd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.