Vugge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Guldimaven

rikkeregnbue skriver:

Vi har en vugge, og faktisk kunne vi sagtens undvære den! Vi ligger liften op i vuggen alligevel nemlig. For prinsessen vil ikke sove i vuggen.

Ja, det var også det jeg tænkte man bare kunne.. altså stille liften i tremmesengen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Guldimaven skriver:

Hej piger.

Jeg er meget i tvivl, om vi skal investerer i en vugge.

Vi har tremmeseng til ham og det varer selvfølgelig lidt før han skal ligge i den, så til at starte med havde jeg forstillet mig at han bare skal sove i liften, også selvom vi ikke er ude og kører med barnevognen.

Men er det bedre at anskaffe sig og vugge, og så kun bruge liften når vi skal ud med barnevognen?

vi havde en vugge, men brugte den i ganske kort tid. vi har vænnet vores dreng til at falde i søvn "alene". han bliver lagt og falder i søvn. så er der ikke noget med at vugge, som vi gjorde i kort tid efter vi havde taget vuggen i brug.

Anmeld

9. februar 2012

Guldimaven skriver:

Ja, det kan jeg godt se.. Hvis man får et barn der skal vugges i søvn, er det nok lidt trættende i længden at gå frem og tilbage med liften.

Syntes bare de vugger er så dyre, og hvis ikke de er dyre, så er de bare ski*e grimme!

Det kunne godt være vi bare skulle vente, og se om vi føler et behov for en vugge.

ellers må du godt få vores hængevugge det er agnes fletvugge fra babysam.

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Guldimaven skriver:

Nå alligevel kun 3 mdr, troede faktisk de kunne ligge i liften lidt længere. 

Det kan de sikkert også

Tror bare jeg selv syntes det var så hyggeligt med hende i vuggen.... Men tror faktisk også hun startede med at ligge i liften, i vuggen...

(OMG jeg husker bare virkelig dårligt, så kan godt være hun var ældre end de tre måneder) 

Tror i hvert fald bare jeg ville mangle en mellemting mellem lift og tremmeseng.... 

Anmeld

9. februar 2012

Chris86

Vi havde en vugge, MEN udelukende kun fordi svigerfamilien havde købt en der går på tur! Og den blev hurtigt sent videre herfra, da vi ike brugte den alverden og bare stod og flyldte....

Anmeld

9. februar 2012

Guldimaven

mor:) skriver:

ellers må du godt få vores hængevugge det er agnes fletvugge fra babysam.

Øv, at du bor helt i københavn..  Var ellers pænt af dig, med vuggen! 

Anmeld

9. februar 2012

Guldimaven skriver:

Øv, at du bor helt i københavn..  Var ellers pænt af dig, med vuggen! 

nå øv. kunne også lige se du bor langt væk

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Guldimaven skriver:

Hej piger.

Jeg er meget i tvivl, om vi skal investerer i en vugge.

Vi har tremmeseng til ham og det varer selvfølgelig lidt før han skal ligge i den, så til at starte med havde jeg forstillet mig at han bare skal sove i liften, også selvom vi ikke er ude og kører med barnevognen.

Men er det bedre at anskaffe sig og vugge, og så kun bruge liften når vi skal ud med barnevognen?

Min pige bliver snart 5 måneder og sover stadig i hendes lift og hun er en lang pige.

Vi regner med at hun ska til at sove i hendes tremmeseng nu her når hun bliver 5-6 måneder.. Det har været så dejligt at hun har været vand til at blive puttet i liften så hvis vi var på besøg hos nogle sku vi bare ha den med også sov hun.. Har aldrig manglet en vugge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.