(oktober) Så har der været en fys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Plysbjørnen

og se til Benjamin...
hun synes han skulle til en kiropraktor og have tjekket ryggen/nakken... Og så kommer hun på kontrolbesøg om 1 måned, hun siger at han flade baghoved godt kan nå at rette sig ud...
Men hun mener at han ved "fødsel" kan have fået forstrækket (låst) det øverste led i nakken... Da de ved kejsersnit åbenbart "hiver" dem ud i munden...

Så er en lille smule spændt på hvordan det går...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Anja

Dejligt, at der endelig blev set ordentlig på den nakke !!

Sagde hun noget om, hvordan det falde baghovede vil rette sig ? Sådan af sig selv, når han kommer mere op at sidde ?

Anmeld

19. marts 2009

Plysbjørnen

altså det hun sagde var at vi skulle sørge for at han lå så lidt på den flade side som mulig... Dvs. når han var vågen skulle vi ligge ham i en lejringspude vi har lånt af sp, og egentlig også helst når han sov, men hun måtte jo ikke råde os til at ligge ham på siden... Men så skulle det sammen med kiropaktorbehandlingen af nakken og hendes besøg kunne rette det...

Anmeld

19. marts 2009

Mie A

Simon havde også et fladt baghoved - men det er heldigvis blevet meget pænt nu - trods det at sp sagde at det ikke ville blive meget bedre

Hvad sker der for den der parantes i overskrifterne??

Anmeld

19. marts 2009

Anja

Mie A skriver:

Simon havde også et fladt baghoved - men det er heldigvis blevet meget pænt nu - trods det at sp sagde at det ikke ville blive meget bedre

Hvad sker der for den der parantes i overskrifterne??

Jeg troede at det var en parantes folk havde skrevet for at markere, hvilken mdr deres bebs er fra ??

Så jeg har gjort det i det indlæg jeg har lavet i dag. Undrede mig dog over, hvordan de andre havde fået skriften mindre i parantesen

Anmeld

19. marts 2009

Mie A

Anja skriver:

Jeg troede at det var en parantes folk havde skrevet for at markere, hvilken mdr deres bebs er fra ??

Så jeg har gjort det i det indlæg jeg har lavet i dag. Undrede mig dog over, hvordan de andre havde fået skriften mindre i parantesen

Ja lige præcis - og den var der ikke tidligere i det indlæg Malou har lavet om Victors første skemad - det mener jeg da ihvertfald ikke... hmmm mystisk!

Anmeld

20. marts 2009

Plysbjørnen

Mie A skriver:

Ja lige præcis - og den var der ikke tidligere i det indlæg Malou har lavet om Victors første skemad - det mener jeg da ihvertfald ikke... hmmm mystisk!

Jeg tror altså at det er noget Henrik har lavet, for jeg har altså ikke skrevet det...

Anmeld

20. marts 2009

bimse79

Adam er også meget skæv og har været det siden fødslen. Vi har gået til Kiropraktor siden han var 2½ mdr og har en enkelt gang været hos Kranio Serkral terapeut. Kiropraktoren siger at det bliver bedre, når han begynder og kravle og gå og være mere oppe... SP er helt vild og mener aldrig det bliver bedre - Hvad kan man så bruge det til som mor??? Nå men til 5 mdr. us synes lægen at vi skulle tage til Børnelæge med ham, for en sikkerhedsskyld. Adams hovedomkreds har heletiden været meget stor ifht resten af ham.... så nu venter vi... Jeg vælger at overhører SPs udtalelse

Anmeld

20. marts 2009

Plysbjørnen

bimse79 skriver:

Adam er også meget skæv og har været det siden fødslen. Vi har gået til Kiropraktor siden han var 2½ mdr og har en enkelt gang været hos Kranio Serkral terapeut. Kiropraktoren siger at det bliver bedre, når han begynder og kravle og gå og være mere oppe... SP er helt vild og mener aldrig det bliver bedre - Hvad kan man så bruge det til som mor??? Nå men til 5 mdr. us synes lægen at vi skulle tage til Børnelæge med ham, for en sikkerhedsskyld. Adams hovedomkreds har heletiden været meget stor ifht resten af ham.... så nu venter vi... Jeg vælger at overhører SPs udtalelse

Det er da godt... Men her er det en fysioterapeut der har set på ham og sagt at vi skal have en kiropaktor til hans nakke... Havde det ikke været for sp var der aldrig kommet en fys til ham...
Fys siger også at hans nakke nok skal blive bedre, men vi skal have ham til at lade være med at trække til den ene side, for ellers stopper det ikke... og hans hoved er så skævt at han kan komme til at døje med kronisk hovedpine når han bliver større...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.