Søde piger - jeg har brug for jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Lunae

Piger. Min bedste veninde er lige blevet dumpet af kæresten og står nu og søger et nyt sted at bo.

Hun søger i Aarhus.

Er der mon nogen som kender nogle udlejere, har kode til boligportalen eller mangler en skøn rommie?

HJÆLP TØSER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Leonora

Bare jeg ku hjælpe :-(...
Opper den lige for dig :-)

Go dag

Anmeld

9. februar 2012

Lunae

Leonora skriver:

Bare jeg ku hjælpe :-(...
Opper den lige for dig :-)

Go dag

Mange tak

Anmeld

9. februar 2012

pastry26

Jeg har en veninde der har fået ny lejlighed fra den 1/4-12. Hun vil gerne finde en til at flytte ind i hendes, hvis boligselskabet accepterer det. Jeg kan spørge hende idag hvordan og hvorledes og så melder jeg lige tilbage senere idag.

Det drejer sig om en 1-vær. i Århus C, næsten lige ved banegården... 

Anmeld

9. februar 2012

Lunae

pastry26 skriver:

Jeg har en veninde der har fået ny lejlighed fra den 1/4-12. Hun vil gerne finde en til at flytte ind i hendes, hvis boligselskabet accepterer det. Jeg kan spørge hende idag hvordan og hvorledes og så melder jeg lige tilbage senere idag.

Det drejer sig om en 1-vær. i Århus C, næsten lige ved banegården... 

Årh det må du meget gerne. Du kan lige få mit nr og så sende mig en SMS, når du ved noget mere

50577700

Anmeld

9. februar 2012

pastry26

Lunae skriver:

Årh det må du meget gerne. Du kan lige få mit nr og så sende mig en SMS, når du ved noget mere

50577700

Jeg er lige kommet hjem, derfor det sene svar...  Min veninde har desværre allerede fundet en til at overtage hendes lejlighed  Det går stærkt i Århus.. Men jeg skal nok holde øjne og ører åbne, nogengange så kender man jo en som kender en som kender en... 

Anmeld

9. februar 2012

Lunae

pastry26 skriver:

Jeg er lige kommet hjem, derfor det sene svar...  Min veninde har desværre allerede fundet en til at overtage hendes lejlighed  Det går stærkt i Århus.. Men jeg skal nok holde øjne og ører åbne, nogengange så kender man jo en som kender en som kender en... 

Det er bare helt ok. Ved du hvem udlejeren er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.