Scanning, foranliggende - hvilken uge 3D/4D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Chevro

Heej (: Jeg har foranliggende væg - vi skal have foretaget en 4D scanning, men hvilken uge er bedst når den ligger foran? Mht at komme til, og mængden af fostervand mm.?

Håber virkelig nogle kan svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Gaia

Helst før uge 27, så et sted mellem uge 24-27. Tænker uge 25 vil være et godt valg. Jeg havde dybt foranliggende moderkage og vi var til scanning i 26 plus 1. Der sagde hun det var godt vi var kommet der og ikke senere. Og mener hun sagde til kønsscanningen at vi ikke skullvente for lang tid. Mener det var de ugerr her hun nævnte. Ellers hvis du er i tvivl så skriv og hør scanningsklinikken ad.  Vi så findt vOres søn i uge 27, men dere var moderkagen heller ikk helt trukket for og lå som sagt dybt. Så altså uge 25 + er mit bud

Anmeld

8. februar 2012

D-Micka

Jeg var 27+3 og de blev bare super gode..

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe og spørge klinikken

Anmeld

8. februar 2012

Sujan

Den klinik jeg var på sagde uge 28 til 32..

jeg var i uge 28 og man kunne se virkelig meget.

Anmeld

8. februar 2012

morbibi

Chevro skriver:

Heej (: Jeg har foranliggende væg - vi skal have foretaget en 4D scanning, men hvilken uge er bedst når den ligger foran? Mht at komme til, og mængden af fostervand mm.?

Håber virkelig nogle kan svare

Jeg har lige været afsted og de sagde, det bedste var mellem uge 25 og 27. Men det er jo altid plus minus

Anmeld

9. februar 2012

JH12

Da jeg fik lavet tidlig kønsscanning, anbefalet de at hvis vi ville have en senere scanning, skulle vi gøre det mellem  uge 28-30, det ville vi få mest ud af .. (derfor har vi bestilt tid til uge 29.) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.