(februar) Mødergruppe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Diana...

Hej søde piger

Jeg skal i mødergruppe i morgen, det glæder jeg mig bare super meget til for alle sammen er her fra min meget lille by med kun 1500 indbygger min jdm fortalte mig lige at der var 17 der havet født her i engesvang siden januar det jo helt vild så det bliver dejligt at møde nogen fra ens egen by da jeg ikke kender nogen her.

Er i startet el skal i i mødergruppe?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

finkedinke

Jeg er også startet i mødregruppe, vi har mødtes tre gange indtil videre. Og vi svinger godt sammen.
Jeg er ret glad for at komme i en gruppe hvor vi er flere med mere end et barn. I min sidste mødregruppe var der førstegangsmødre og jeg var andengangsmor, de var alle mægtig søde men jeg havde jo nogle helt andre "problemer" end dem og heller ikke den samme tid til at rende på cafe hele dagen når jeg også skulle hente og bringe min ældste datter, jeg måtte melde afbud et par gange pga sygdom hos den store datter og hen ad vejen blev jeg nærmest "månedens gæst" det var rigtigt ærgerligt.

Men i denne mødregruppe er vi alle i samme båd selv om de andre "kun" har fået deres andet barn og jeg mit tredje.

God fornøjelse i morgen
Berith

Anmeld

19. marts 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Jeg er også startet i mødregruppe, vi har mødtes tre gange indtil videre. Og vi svinger godt sammen.
Jeg er ret glad for at komme i en gruppe hvor vi er flere med mere end et barn. I min sidste mødregruppe var der førstegangsmødre og jeg var andengangsmor, de var alle mægtig søde men jeg havde jo nogle helt andre "problemer" end dem og heller ikke den samme tid til at rende på cafe hele dagen når jeg også skulle hente og bringe min ældste datter, jeg måtte melde afbud et par gange pga sygdom hos den store datter og hen ad vejen blev jeg nærmest "månedens gæst" det var rigtigt ærgerligt.

Men i denne mødregruppe er vi alle i samme båd selv om de andre "kun" har fået deres andet barn og jeg mit tredje.

God fornøjelse i morgen
Berith

Ja det kan jeg godt forstå du er.

Det ikke alle der er lige gode til at samle nogen gode grupper jeg os meget spændt på hvad jeg skal ind til men tror de alle er førstegangs fødende for hun sagde det var unge alle sammen. jeg ved der er en med med tvillinger.

3 gange det var mange gange. hvornår fødte du?

Knus Diana

Anmeld

20. marts 2009

finkedinke

Diana/Claus skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du er.

Det ikke alle der er lige gode til at samle nogen gode grupper jeg os meget spændt på hvad jeg skal ind til men tror de alle er førstegangs fødende for hun sagde det var unge alle sammen. jeg ved der er en med med tvillinger.

3 gange det var mange gange. hvornår fødte du?

Knus Diana

Jeg fødte d. 15 januar. Jeg er rigtig glad for at sundhedsplejerskerne her var hurtige til at starte en mødregruppe op. Vi bor lidt på landet, så man skal ud af byen her for at se andet end villaer og marker. Men det var også derfor vi flyttede herud.

Lige som dig bor jeg i en mindre by, men her er også utroligt mange børn. Vi bor i et opmråde hvor mange børnefamilier incl. os selv er flyttet til for at få råd til hus.

Berith

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Jeg fødte d. 15 januar. Jeg er rigtig glad for at sundhedsplejerskerne her var hurtige til at starte en mødregruppe op. Vi bor lidt på landet, så man skal ud af byen her for at se andet end villaer og marker. Men det var også derfor vi flyttede herud.

Lige som dig bor jeg i en mindre by, men her er også utroligt mange børn. Vi bor i et opmråde hvor mange børnefamilier incl. os selv er flyttet til for at få råd til hus.

Berith

Ja det var os derfor vi flyttet på landet.

Det var en rigtig god mødregruppe dog følte jeg mig lidt uden for i starten da de andre kende hinanden men sådan er det jo i mindre byer.

Knus Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja det var os derfor vi flyttet på landet.

Det var en rigtig god mødregruppe dog følte jeg mig lidt uden for i starten da de andre kende hinanden men sådan er det jo i mindre byer.

Knus Diana

Nårh Er Lucas nr 2 fra højre ???

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nårh Er Lucas nr 2 fra højre ???

Nope Lucas er den sidste lille sovende baby de ligger i alders følge og lucas e den yngste.

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Nope Lucas er den sidste lille sovende baby de ligger i alders følge og lucas e den yngste.

Ha der syntes jeg han lignte så godt

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Tanja.. skriver:

Ha der syntes jeg han lignte så godt

Gud så hende den mindste foran er den ældste ???
Nårh han er ellers fin lucas

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Gud så hende den mindste foran er den ældste ???
Nårh han er ellers fin lucas

Jep det er hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.