google er ikke min ven idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Nettemor

..-eller også kan jeg bare ikke helt overskue det.

Men håber på at nogle af jer herlige kvindfolk( og mænd self) har en viden om det eller evnerne til at finde det.

Hvad vil det ca koste af få kastreret en lille hund? Helst i nærheden af Viborg..

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

..-eller også kan jeg bare ikke helt overskue det.

Men håber på at nogle af jer herlige kvindfolk( og mænd self) har en viden om det eller evnerne til at finde det.

Hvad vil det ca koste af få kastreret en lille hund? Helst i nærheden af Viborg..

Kom frisk

Vi gav 1400, da vi havde vores franske bulldog - dog er det ikke lige i nærheden af viborg, men tror ikke det svinger mere end et par 100 kr 

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Vi gav 1400, da vi havde vores franske bulldog - dog er det ikke lige i nærheden af viborg, men tror ikke det svinger mere end et par 100 kr 

Okay det var da til at have med at gøre. Hvor meget kommer der så ca oveni? Jeg mener om der kommer noget smertestillende osv. ved siden af?

Anmeld

8. februar 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

Okay det var da til at have med at gøre. Hvor meget kommer der så ca oveni? Jeg mener om der kommer noget smertestillende osv. ved siden af?

Det var med i prisen her

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Det var med i prisen her

Jamen altså Så er det da til at overkomme. Fik I en roligere hund ud af det?

Anmeld

8. februar 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

Jamen altså Så er det da til at overkomme. Fik I en roligere hund ud af det?

Ja, lidt faldt han da ned

Men han ville stadig gerne lege og te sig åndssvagt

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Ja, lidt faldt han da ned

Men han ville stadig gerne lege og te sig åndssvagt

Det kan jeg ha med at gøre. Men som det er nu så rasere han når han er alene (ekstremt) og pisser territorie (staves?) af INDENFOR lige så snart han kan komme til det..

Anmeld

8. februar 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

Det kan jeg ha med at gøre. Men som det er nu så rasere han når han er alene (ekstremt) og pisser territorie (staves?) af INDENFOR lige så snart han kan komme til det..

Åhhhh det er trælst 

Ej så synes jeg en kasteration er en god ide at prøve

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Åhhhh det er trælst 

Ej så synes jeg en kasteration er en god ide at prøve

Ja det var også det vi tænkte. Har nemlig også hørt noget med at det kan skyldes han er for meget alfa han. + vi har hørt de godt kan blive lidt rundere når de bliver kastreret og det ville han ikke tage skade af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.