Fantastiske september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

ynglingsbaby

Hej alle tøser og kommende mødre.

Hvor dejligt med sådan en gruppe hvor man kan følge hinandens oppe og nedture Jeg venter mit første barn og sikke en oplevelse det har været indtil videre.

Kæmpe stort tillykke til jer alle sammen - selvfølgelig også alle dem der er sat de andre måneder

Termin 08-09-2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Jannieb

ynglingsbaby skriver:

Hej alle tøser og kommende mødre.

Hvor dejligt med sådan en gruppe hvor man kan følge hinandens oppe og nedture Jeg venter mit første barn og sikke en oplevelse det har været indtil videre.

Kæmpe stort tillykke til jer alle sammen - selvfølgelig også alle dem der er sat de andre måneder

Termin 08-09-2012

Jaa, jeg er også gravid med mit første barn. Og har indtil videre også haft en utrolig dejlig tid  Nyder hver eneste dag i fulde drag!

Nu render jeg og venter på brev fra OUH så jeg kan komme til NF scanning. Glæder mig helt sindsygt!

Knus Jannie ( Termin 4-9/2012 )

Anmeld

9. februar 2012

ynglingsbaby

Hvor er det dejligt. Sikke en glæde det er at vente et lille barn! Uhhh, det lyder godt nok spændende. Er det så første gang du skal se den lille?

Har selv været til blodprøve i dag og blevet tappet for blod. Skal tjekkes for lussinge-syge og toxoplasmose(det der katte slæber med ind), så er meget spændt på alle de svar! Har ikke endnu været så heldig at se den lille, så glæder mig selv til den store oplevelse det må være

Kram Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.