NU er jeg også ved at have fået nok :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Gry91

Sujan skriver:

Ja de pluk veer er hårde. Og de giver sådan en kvalme...

Er ikke helt klar til hun kommer da vi er ved at renovere vores stue så alt er sådan lidt hulter til bulter. Men kommer der forhåbentlig snart styr på og så må hun gerne komme:-)

Noget jeg også synes er svært er at jeg ikke helt tror at min kæreste kan forstå hvordan det er, hvilket jo er klart, men får vildt dårlig samvittighed når han arbejder mange timer og kommer hjem og knokler videre. Mens jeg må tage den med ro og slappe af. Han siger jo selv at jeg skal sætte mig ned og jeg ikke behøver hjælpe med noget... Men føles bare som om man er mega doven..

Så ja de sidste uger bliver møg hårde. Men klare man også. Tænkt på hvor hårdt det bliver når de først kommer:-)

Nej det kan jeg godt se så! det ville nok blive lidt for kaostisk med et lille barn oveni!

Vi mangler bare lamper til børneværelset og så er vi helt klar ellers ville bleskift om natten nok blive lidt interessant haha

Ja men føler sig virkelig doven nogle gange, selvom man gerne vil hjælpe til med diverse ting! Men må/kan ikke  
Men vores vigtigste job lige nu er bare at passe på os selv og baby  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.