samantha1986 skriver:
Jeg har de sidste par uger døjet med en gang i mellem at få meget ondt omme bag i lænd, men det sidder mest i ballen. Det kan komme pludseligt.
I dag da jeg var på job og gik rundt på legepladsen fik jeg pludselig ondt, og måtte lige stoppe lidt op, jeg begyndte så at gå rundt og så blev det bedre. Her til aften er det dog blevet slemt igen. Det der undre mig er at det kan den ene dag være i højre side og den anden dag i venstre side. Jeg har altid døjet med min lænd, og derfor tænker jeg også lidt om det måske bare er det, men så bare med lidt slemmere smerter.
Men hvordan føles bækkenløsning?
Jeg tror det er eget forskelligt fra person til person, men jeg havde det under min graviditet, og det gjorde forbandet ondt! 
Mit startede med at jeg fik ondt i lænden, og kort efter begyndte det at gøre ondt i siderne. Der tog jeg så til lægen og fik det konstrateret og blev sygemeldt. Derefter blev det et helvede, for sommetider gjorde det så ondt at når jeg lå ned, kunne jeg ikke bevæge mine ben. Jeg kunne heller ikke rejse mig op fra liggende stilling uden hjælp.
Men min svigerinde fik det også, og hun bøvlede "bare" med at det gjorde ondt i lænden. Værre blev det ikke for hende.
Håber det kan hjælpe dig 
Anmeld