Kvalme og negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

MyLittleBaby

Ja, som overskriften lyder har jeg i to dage gået rundt med en voldsom kvalme. Jeg ville have testet imorges, men jeg havde ingen tests hjemme. Jeg testede senere idag, men den var negativ. Det skal siges at jeg testede mandag morgen, hvor den blev meget svagt positiv med det samme, det var en Valmed test, så jeg stoler ikke 100% på den, og den var jo også meget svag.

Mit spørgsmål er om man kan få kvalme allerede inden man kan teste positiv?

Det jeg mener er om man kan have kvalme allerede inden tallet af hCG er højt nok til at teste positiv?

-Thalita  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

MyLittleBaby

Er der ingen der kan hjælpe? 

Her til aften er jeg begyndt at få mave kramper. Og der er 14 dage til min mens skal starte, og den er reglmæssig 

Anmeld

8. februar 2012

S.Maria

Jeg tænker lidt at du måske har ægløsning nu hvis du skal have mens om 14 dage...

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

S.Maria skriver:

Jeg tænker lidt at du måske har ægløsning nu hvis du skal have mens om 14 dage...

Kan det give kvalme og mavekramper? 

Jeg havde også tænkt det, for det passer jo med perioden, men jeg aner ikke om det kan give kvalme og kramper 

Og tusind tak for dit svar! 

Anmeld

8. februar 2012

Lotus86

Det kunne jo måske også bare være en virus eller noget, det er der jo en del af for tiden.

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

Lotus86 skriver:

Det kunne jo måske også bare være en virus eller noget, det er der jo en del af for tiden.

Det kan det sagtens ja 

Jeg har lige haft en mave virus her for 3-4 uger siden, og jeg bliver normalt ikke syg sådan lige. Har heller ikke feber eller noget. Men ja, det kan sagtens være sådan en der har sat sig 

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

Thalita skriver:

Ja, som overskriften lyder har jeg i to dage gået rundt med en voldsom kvalme. Jeg ville have testet imorges, men jeg havde ingen tests hjemme. Jeg testede senere idag, men den var negativ. Det skal siges at jeg testede mandag morgen, hvor den blev meget svagt positiv med det samme, det var en Valmed test, så jeg stoler ikke 100% på den, og den var jo også meget svag.

Mit spørgsmål er om man kan få kvalme allerede inden man kan teste positiv?

Det jeg mener er om man kan have kvalme allerede inden tallet af hCG er højt nok til at teste positiv?

-Thalita  

det tror jeg sagtens man kan er vidt forskelligt fra person til person

Anmeld

8. februar 2012

morbibi

Thalita skriver:

Kan det give kvalme og mavekramper? 

Jeg havde også tænkt det, for det passer jo med perioden, men jeg aner ikke om det kan give kvalme og kramper 

Og tusind tak for dit svar! 

Jo, ægløsning kan sagtens give kvalme, for det kan ikke være en evt graviditet, da ægget ikke har sat sig endnu

Anmeld

9. februar 2012

MyLittleBaby

l.kjoeller skriver:

det tror jeg sagtens man kan er vidt forskelligt fra person til person

Det tænker jeg også  Man har da lov at håbe 

Anmeld

9. februar 2012

MyLittleBaby

morbibi skriver:

Jo, ægløsning kan sagtens give kvalme, for det kan ikke være en evt graviditet, da ægget ikke har sat sig endnu

Jeg har også talt med min læge idag som sagde at det sagtens kan give kvalme, da det er meget forskelligt hvordan kvinder opdager det. Mavekramper kan også komme, men hun synes min beskrivelse lyder lidt for volsom til at smerterne skal komme fra ægløsningen. Så jeg har fået en tid om en uge til GU og blodprøver, for at se om alt er som det skal være 

Det er jo altid rart at være på den sikre side 

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.