Det var først imorgen.. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

An&Jo

Tænk sig at jeg havde hørt forkert på datoen, og sygeplejersken havde skrevet den forkerte ned til mig..

Jeg sad troligt og ventede oppe ved lægen på at blive kaldt ind, men så kommer sygeplejersken og spørger om det var idag jeg havde en tid, siger at ja det er det da.. Hun fortæller så at det altså først var imorgen, og hun var ked af forvekslingen.. Hun ville dog ønske at lægen havde haft tid til at tage mig ind idag så jeg slap for turen 2 gange, men det havde han desværre ikke..

Så jeg må vente til imorgen til kl 14:15 inden jeg skal til lægen, det var ldit træls, men det er fint nok.. Der kan jo ske fejl, de er også kun mennesker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

JeNoVa

An&Jo skriver:

Tænk sig at jeg havde hørt forkert på datoen, og sygeplejersken havde skrevet den forkerte ned til mig..

Jeg sad troligt og ventede oppe ved lægen på at blive kaldt ind, men så kommer sygeplejersken og spørger om det var idag jeg havde en tid, siger at ja det er det da.. Hun fortæller så at det altså først var imorgen, og hun var ked af forvekslingen.. Hun ville dog ønske at lægen havde haft tid til at tage mig ind idag så jeg slap for turen 2 gange, men det havde han desværre ikke..

Så jeg må vente til imorgen til kl 14:15 inden jeg skal til lægen, det var ldit træls, men det er fint nok.. Der kan jo ske fejl, de er også kun mennesker..

Jeg synes, at du tog det rigtig flot. Jeg selv var nok blevet noget irriteret, hvis min tid var blevet spildt på den måde.

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

JeNoVa skriver:

Jeg synes, at du tog det rigtig flot. Jeg selv var nok blevet noget irriteret, hvis min tid var blevet spildt på den måde.

tjoo, men må hellere holde mig gode venner med sygeplejersken.. kommer nok til at skulle til lidt ekstra tjek igennem den her graviditet fordi jeg er så dårlig.. Jeg vil ihvertfald bede om det, for tvivler på det er normalt at være SÅ dårlig som jeg er.. :/

derudover har de været rigtig flinke og taget sig god tid til mig de sidste gange jeg har været deroppe, og de ved godt jeg ikke har det helt let, derfor var hun os rigtig ked af at der ikke var tid til mig idag nu jeg sad der..

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Sikken typisk Det kan ske.. 

Anmeld

8. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

det var godt nok ærgeligt! - men flot du tager det så cool, tror mange var blevet godt og grundigt irriteret, på trods af de jo som du selv siger kun er mennesker

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Sikken typisk Det kan ske.. 

det kan nemlig ske ja..

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

det var godt nok ærgeligt! - men flot du tager det så cool, tror mange var blevet godt og grundigt irriteret, på trods af de jo som du selv siger kun er mennesker

normalt er de meget professionelle og tager sig godt af sine patienter, og hun gjorde alt for at presse mig ind idag, men da de regner med at bruge mindst en time på mig kunne det bare ikke lade sig gøre..

Jeg tager gerne derind igen imorgen, det er ikke en omvej, da de ligger lige på vejen fra skolen og ind til bussen..

Anmeld

8. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

normalt er de meget professionelle og tager sig godt af sine patienter, og hun gjorde alt for at presse mig ind idag, men da de regner med at bruge mindst en time på mig kunne det bare ikke lade sig gøre..

Jeg tager gerne derind igen imorgen, det er ikke en omvej, da de ligger lige på vejen fra skolen og ind til bussen..

så længe man også fornemmer at de faktisk prøver at rette op på fejlen, kan man sku bære over med meget synes jeg - det da altid noget din læge så ikke ligger lang pokker i vold :p

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

så længe man også fornemmer at de faktisk prøver at rette op på fejlen, kan man sku bære over med meget synes jeg - det da altid noget din læge så ikke ligger lang pokker i vold :p

ja præcist..

Så jeg tager gerne turen igen.. skal jo alligevel ind på skolen..

Anmeld

8. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

ja præcist..

Så jeg tager gerne turen igen.. skal jo alligevel ind på skolen..

så held og lykke med imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.