Jeg står i lidt af et dillema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Anonym trådstarter

sagen er den at min kæreste og jeg er økonomisk på røven, og jeg er i gang med at søge om at låne penge gennem en medarbejderfond på mit arbejde. Her vil jeg (hvis de acceptere) kunne låne penge til en fordelagtig afbetaling, og ja billigere end banken kan klare det (mener faktisk at jeg ikke skal betale renter).
Men sagen er den at jeg er træt af mit arbejde og derfor gerne vil søge væk. Men er meget i tvivl om jeg kan være det bekendt hvis de nu siger ja til at hjælpe mig...

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan du beholde lånet, selvom du skifter job? - eller er du bondefanget?...

HVis du ikke er bondefanget, så ser jeg ikke situaionen som anderledes efter end før

Anmeld

19. marts 2009

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Kan du beholde lånet, selvom du skifter job? - eller er du bondefanget?...

HVis du ikke er bondefanget, så ser jeg ikke situaionen som anderledes efter end før

Efter hvad jeg kan læse mig til så kan jeg godt, jeg skal bare overholde betalingerne, som ved en almindelig bank...

Men det er mere det om det er fair bevist at søge andet arbejde, det ville jo være noget andet hvis jeg blev fyret, så ville det jo være uforskyldt at stoppe...

Anmeld

19. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Efter hvad jeg kan læse mig til så kan jeg godt, jeg skal bare overholde betalingerne, som ved en almindelig bank...

Men det er mere det om det er fair bevist at søge andet arbejde, det ville jo være noget andet hvis jeg blev fyret, så ville det jo være uforskyldt at stoppe...

Altså... Fair og fair Dit firma går nok ikke på røven af den grund Der er jo arbejdskraft at få i øjeblikket, så jeg syntes det er ok at søge andet arbejde, og stadig hjælpe jer som familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.